Wpis z mikrobloga

@MrFisherman kilka razy. Za każdym razem, trzeba uważnie obserwować obłożenie. Ale jeśli nie pracujesz w linii lotniczej to nie masz możliwości lotu na stand by, Więc skąd pytanie? :P
  • Odpowiedz
@MrFisherman: zależy jaka trasa, jaki dzień tygodnia, jaki sezon i oczywiście jaki masz priorytet. Może być tak, że jest 5 staff, cztery miejsca (łącznie z jumpem/kokpitem) i jedna osoba zostanie w tyle. Z tym że jump czy kokpit dostaniesz jedynie jeżeli pracujesz dla tej samej linii, „obcych” raczej nie dają, już nie mówiąc o kokpicie. Tam to i tak zależy od widzimisie/humoru kapitana. @GetRekt: @Zysioo: zależy
  • Odpowiedz
@Zysioo: @MrFisherman: to fakt. To powiem tak, standby na IC to raczej polecam być bardziej flexible. Moi znajomi zostawali nawet będąc na duty trip, szczególnie jak loty do USA, czy cuś. Albo szykować się na powrót okrężną drogą.
  • Odpowiedz