Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@McCool: powiem Ci, że droga szybkiego ruchu generuje więcej hałasu niż mała Cessna na kręgu (poza tym Cessny w nocy nie latają, a ciężarówki po drodze jeżdżą). Poza tym całego terenu lotniska drogi nie zajmą, więc deweloperzy też na tym skorzystają.

Ponadto nad Kampinosem jest strefa, zastrzeżona EPR-12 i gwarantuje Ci, że samoloty tam nie latają, bo ludzie za bardzo cenią swoje licencje. A tak w ogóle to kołowanie to poruszanie
@Vincenzo: https://dlapilota.pl/wiadomosci/dlapilota/zorganizowane-dzialania-lobbystyczne-na-rzecz-ograniczenia-dzialalnosci-lotnisk

Cytat ze strony:

wprowadzenie bezwzględnego obowiązku wyposażenia statków powietrznych operujących z lotniska Warszawa-Babice we wtórny radar dozorowania (SSR) posiadający wszelkie wymagane możliwości transpondera SSR lub transponder SSR w celu identyfikacji toru lotu każdego statku powietrznego korzystającego z lotniska Warszawa Babice


Twój cytat:

Ponadto nad Kampinosem jest strefa, zastrzeżona EPR-12 i gwarantuje Ci, że samoloty tam nie latają, bo ludzie za bardzo cenią swoje licencje.


No to chyba dopiero od
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@McCool: nie znam nikogo kto lata bez transpondera ani nikogo, kto by się, zapuszczał nad Kampinos. Transponder w samolocie to standard od kilkudziesięciu lat. Wprowadzenie wymogu jego posiadania na Babicach niczego nie zmieni. To tylko news, żeby ugłaskać publikę. Poproszę o dowód, że ktoś latał samolotem nad Kampinosem w strefie zastrzeżonej. Inaczej to tylko Twoje gadanie.

Piloci znają problem lokalizacji Babic i wszyscy chuchają i dmuchają, żeby tylko nie dać pretekstu