Wpis z mikrobloga

#rower
Chcę przywrócić do życia stary rower i w tym celu muszę wymienić hamulce. Ale ponieważ jestem w tym zupełnie zielony, chcę was prosić o pomoc w ustaleniu jakiego rodzaju hamulce muszę kupić.
Szukałem na allegro ale rodzaje mocowań, adaptery itp. kwestie o których nie mam pojęcia sprawiły, że zacząłem się obawiać iż zamówię coś na oko podobnego a czego nie będę w stanie zamontować i tylko stracę pieniądze.
Roweru zamierzam używać tylko na krótkie wyjazdy do lasu czy nad rzekę, więc wystarczy że będzie hamował, bez bajerów więc szukam raczej tańszych hamulcy które po prostu robią co do nich należy (nie będą narażane na duże przeciążenia bo teren mam równinny).
Czy moglibyście pomóc mi znaleźć odpowiednie hamulce na allegro? Albo chociaż wskazać jakiego rodzaju hamulcy powinienem szukać lub jakie parametry (średnice? rozstawy?) muszę sprawdzić w swoim rowerze żeby kupić takie które bedą pasować?
Pobierz Spojler22 - #rower
Chcę przywrócić do życia stary rower i w tym celu muszę wymienić ...
źródło: comment_j8JTciAABWOOWI3oq4UZmv5YRdkGhtKk.jpg
  • 7
Szukałem na allegro ale rodzaje mocowań, adaptery itp. kwestie o których nie mam pojęcia sprawiły, że zacząłem się obawiać iż zamówię coś na oko podobnego a czego nie będę w stanie zamontować i tylko stracę pieniądze.


@Spojler22: To nie cebuluj i idź do rowerowego. Pogadacie i ktoś na miejscu doradzi dobrze w zamian za marżę.
@Lipwig: przy okazji wizyty w mieście zajrzę, ale mimo wszystko chcę mieć wybór. Bo nie wiem na kogo trafię i może się okazać, że sprzedawca widząc człowieka zielonego w temacie zaproponuje to samo co na allegro tylko za znacznie większe pieniądze.