Wpis z mikrobloga

Siema, od jakiegoś czasu chcę kupić sobie zestaw do vr i póki co skłaniam się ku używanemu #oculusrift (mam jakieś 1200zł budżetu), stąd pytanie do jego użytkowników, czy jeśli mam miejsce na grę 1,5m x 2m to 2 sensory spokojnie starczą na 360 stopni tracking?
  • 15
@KubsHD 2 sensory nigdy Ci nie dadzą 360 tracking, jak odwrocisz sie tyłem to oculus bazuje tylko na akcelerometrach w kontrolerze co daje słaby tracking i jednocześnie gra ci pokazuje komunikat "obróć się"
@Marval: z tego co czytałem to można dać w rogach pokoju przy suficie i jako tako działa, ale chciałem opinie osób, które faktycznie korzystają z takiego rozwiązania xD
@KubsHD Stań na środku, rozłóż ręce i się obróć. Jak w nic nie uderzyłeś to wystarczy. Ale to też zależy od typu gry, strzelanki dadzą radę, ale już jakieś machanie mieczem się raczej źle skończy
@KubsHD Jak np. w strzelance celujesz wprost w jedną z kamer, to jeden kontroler zakrywa drugi, a druga kamera jest za twoimi plecami, więc bliższy kontroler zaczyna fruwać, bo jest niewidoczny.
@KubsHD: probowalem i dalo sie grac, ale trzeba sie sluchac komunikatow o odwracaniu sie przodem do kamer inaczej po wejsciu w martwy punkt po sekundzie dzialy sie cuda z rekami. Calosc zabijala imersje. 3 kamery to koniecznosc do 360 przy CV1