Aktywne Wpisy
masternodeBTC +638
Wskaż przedmiot/usługę/czynność, która w ostatnim czasie poprawiła na jakiejkolwiek płaszczyźnie w Twoim życiu komfort/bezpieczeństwo/zdrowie/prywatność itp.
Zanim przejdę do konkretów to parę słów dla nowych czytelników. Już od 3 lat rozmawiamy w tych wpisach o wszelkich usprawniaczach życia. W skrócie: każdy poleca rzeczy które wprowadził do swojego życia z tytułowego pytania i może je polecić, a w komentarzach nawiązujemy dyskusje z których rodzą się kolejne pomysły. Każdy plusuje rozwiązania z których również korzysta,
Zanim przejdę do konkretów to parę słów dla nowych czytelników. Już od 3 lat rozmawiamy w tych wpisach o wszelkich usprawniaczach życia. W skrócie: każdy poleca rzeczy które wprowadził do swojego życia z tytułowego pytania i może je polecić, a w komentarzach nawiązujemy dyskusje z których rodzą się kolejne pomysły. Każdy plusuje rozwiązania z których również korzysta,
arinkao +202
Polskie jadło, nie ma lepszego ¯\(ツ)/¯
Colesław wymiata bo ma selera, dawajcie selera do surówek.
#arinkaofood
#gotujzwykopem #jedzenie
Colesław wymiata bo ma selera, dawajcie selera do surówek.
#arinkaofood
#gotujzwykopem #jedzenie
TLDR; Kiwi robi fuckup z rezerwacją i anulowali rezerwacje i zwracają mi kase. Wysylaja maila ze jak przelew dojdzie zebym kupil jeszcze raz jak najszybciej bo ceny pojda w górę. Kasa wróciła i kiwi domaga sie pieniędzy bo jednak nie anulowali. W miedzyczasie kupilem bilety bezpośrednio bo z idiotami nie latam. Problem.
Czyli gadał dziad do obrazu.
2 tygodnie temu bookuje lot (na swoje wlasne wesele i podroz poślubną) z kambodzy do berlina( eurowings) i nastepnie berlin-kemerovo (S7 airlines)
-Po godzinie przychodzi email ze maja jakistam błąd (z ich winy) i zebym podal jakiestam dane jeszcze raz to poprawią
-po nastepnych 4 godzinach hurrrra email ze wszystko gites pptwierdzenia lotu w załączniku
-Nastepnego dnia rano, 24 godziny od rezerwacji email ze z przyjemnością zawiadamiaja ze moj zwrot pieniedzy jest juz wyslany???!!
-pisze do nich pytam co jak i dlaczego
-dostaje 3 pre-generowane odpowiedzi ze przykro im ze nie bede z nimi leciał i ze polecaja sie na przyszłość.
-gula mi lata dzwonie do supportu. (z kambodzy za bajonskie pieniądze)
-indyjka z londynskiego tech supportu ze ona tu sledztwo przeprowadzi i ze wszystko bedzie gites.
-Po paru godzinach dostaje od nich maila ze no zrypali sprawe ale nic nie moga zrobic. Ze jak dostane kase to zebym jak najszybciej kupil ten lot jeszcze raz bo ceny moga pojsc w górę.
-Jak każdy normalny człowiek po otrzymaniu kasy bookuje bezposrednio u linii lotniczych. Eurowings przechodzi bez problemu.
-S7 pisze ze na ten lot jest juz kupiony bilet na te nazwiska....
-Pisze do kiwi ze zapomnieli odkręcić sprawe z s7 i zeby sie ogarneli.
-Kiwi mi pisze ze oczekują ze wysle im pieniadze spowrotem.
Czyli anulowali rezerwacje i wysłali kase ale jednak nie anulowali i chcą kase spowrotem.
#podroze #samoloty #loty #problem
Co teraz?