Wpis z mikrobloga

Moja walka z Kiwi... Co zrobic?
TLDR; Kiwi robi fuckup z rezerwacją i anulowali rezerwacje i zwracają mi kase. Wysylaja maila ze jak przelew dojdzie zebym kupil jeszcze raz jak najszybciej bo ceny pojda w górę. Kasa wróciła i kiwi domaga sie pieniędzy bo jednak nie anulowali. W miedzyczasie kupilem bilety bezpośrednio bo z idiotami nie latam. Problem.
Czyli gadał dziad do obrazu.
2 tygodnie temu bookuje lot (na swoje wlasne wesele i podroz poślubną) z kambodzy do berlina( eurowings) i nastepnie berlin-kemerovo (S7 airlines)
-Po godzinie przychodzi email ze maja jakistam błąd (z ich winy) i zebym podal jakiestam dane jeszcze raz to poprawią
-po nastepnych 4 godzinach hurrrra email ze wszystko gites pptwierdzenia lotu w załączniku

-Nastepnego dnia rano, 24 godziny od rezerwacji email ze z przyjemnością zawiadamiaja ze moj zwrot pieniedzy jest juz wyslany???!!

-pisze do nich pytam co jak i dlaczego

-dostaje 3 pre-generowane odpowiedzi ze przykro im ze nie bede z nimi leciał i ze polecaja sie na przyszłość.

-gula mi lata dzwonie do supportu. (z kambodzy za bajonskie pieniądze)

-indyjka z londynskiego tech supportu ze ona tu sledztwo przeprowadzi i ze wszystko bedzie gites.

-Po paru godzinach dostaje od nich maila ze no zrypali sprawe ale nic nie moga zrobic. Ze jak dostane kase to zebym jak najszybciej kupil ten lot jeszcze raz bo ceny moga pojsc w górę.

-Jak każdy normalny człowiek po otrzymaniu kasy bookuje bezposrednio u linii lotniczych. Eurowings przechodzi bez problemu.

-S7 pisze ze na ten lot jest juz kupiony bilet na te nazwiska....

-Pisze do kiwi ze zapomnieli odkręcić sprawe z s7 i zeby sie ogarneli.

-Kiwi mi pisze ze oczekują ze wysle im pieniadze spowrotem.

Czyli anulowali rezerwacje i wysłali kase ale jednak nie anulowali i chcą kase spowrotem.
#podroze #samoloty #loty #problem

Co teraz?
  • 6
@Vincenzo: odrzucili bo zduplikowane nazwiska. Problem w tym ze nie ma innych linii obslugujacych polaczenie do kemerova a musimy kupić te bilety asap ze względu na proces wizowy. Napisalem juz kilkanascie maili do kiwi za kazdym rqzem odpowiada ktos inny jakąś randomowa wiadomością. Raz ze musimy wyslac pieniadze, a raz ze jest im przykro ze zrypali i ze przekaza moj problem do odpowiedniego dzialu zeby zapobiec podobnym wpadkom w przyszłości. Ani
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Corazon: potwierdź w S7, że widzą Twoją rezerwację z Kiwi. A jeśli oddali Ci kasę przez pomyłkę, to po prostu im zapłać jak potwierdzisz, że masz ważny bilet (a chyba masz skoro odrzucili Ci rezerwację jako zduplikowaną).
@Vincenzo: oddali mi kase przez szereg pomyłek. W trakcie wyjasniania sprawy zorientowalem się ze to kest totalnie niekompetentna firma która ma klienta w cztetech literach i co chwila cos chrzani