Wpis z mikrobloga

@Drakii: w wielu gminach jeździ tylko jeden autobus. i to nie tylko w Polsce B.

udowadnia to, że kapitalizm nie poradził sobie z zorganizowaniem transportu w najmniejszych miejscowościach i gdyby nie państwo to żaden autobus by nie jeździł do wielu gmin. a brak środków transportu skazuje wiele ludzi na biedę bo nie mogą dojechać do pracy czy szkół.
  • Odpowiedz
@animelover_97: so true. ALE! Jest przecież nowy plan, 'piuntka katzyńskiego'! On to zmieni, zmusi 'pekaesy' by tworzyły nieopłacalne kursy na zadupia, gdzie będzie jeździć po 5...6 osób. Zresztą, jak za taki kurs trzeba będzie płacić 10 złotych (wiem, bo tyle kosztuje bilet z podmiejskiej gminy w kuj-pom - przejazd 15km) to i tak nikt nie będzie chciał jeździć. A wystarczyłoby obniżyć podatki na paliwo, obniżyć podatki (albo całkowicie zwolnić) przewoźników i
  • Odpowiedz
@Sckb: obniżenie podatków dla jeden grupy przedsiębiorców to niedozwolona pomoc publiczna i KE zaraz by srała żarem z tego powodu; skąd Ci przyszło do głowy że obniżenie podatków na paliwo spowoduje akurat rozwój przewozów w nierentownych kursach a nie zwiększone zapotrzebowanie na stare diesle z zachodu ?
  • Odpowiedz
@rodnorev: Otworzyłem i co bezrobocie na prowincji zawsze jest wyższe niż w dużych miastach to żadne odkrycie. Większośc ludzi sobie radzi bez transportu jeżeli gdzieś transport masowy jest nierentowny to znaczy że jest niepotrzebny bo nikt nie chce z niego korzystać.
  • Odpowiedz
@szczam_na_mlodziez: to jest powód, dla którego jestem poniekąd przeciw UE. Patrzę przez pryzmat transportu publicznego. Nie mówię, że to nie spowoduje importu trupów ale i temu można zapobiec chociażby normami emisyjnymi badanymi na przeglądach technicznych. Wszystko jest do rozwiązania, tylko trzeba życiowych ludzi a nie głąbów w gajerkach z Wiejskiej.
A tak nawiasem, to kiedyś do mojej gminy jeździł pociąg, 2 razy do miasta i 2 razy z miasta. Nieduży, lokomotywa,
  • Odpowiedz