Wpis z mikrobloga

Cześć :) Od jakiegoś czasu pracuję nad swoją grą, a podczas poszukiwania odpowiednich ustawień shaderów zrobiłem poniższy zrzut ekranu. Model bramy zamkowej jeszcze nie jest w pełni gotowy, wymaga dorobienia okiennic i dodania oraz poprawienia wszystkich tekstur, ale postanowiłem podzielić się tym obrazkiem tutaj i zapytać co o tym myślicie :)

#tworzeniegier #gamedev #unity3d #tworczoscwlasna
Filopuk - Cześć :) Od jakiegoś czasu pracuję nad swoją grą, a podczas poszukiwania od...

źródło: comment_2zSJsD5OFCndBxgDFTjxe0qbybkell0K.jpg

Pobierz
  • 29
  • Odpowiedz
@Suheil-al-Hassan: od 16 minut mam konto i teraz daję post, ponieważ planowałem założenie tego konta specjalnie do promowania mojego tworzenia gier i dzielenia się radami i postępem od paru tygodni, a dziś postanowiłem, że jest właściwy dzień :) na Wykopie jestem ogólnie już od dawna.
  • Odpowiedz
@sidhellfire: też myślałem, że jest za mocny bloom, ale potrzebowałem jakiejś opinii z zewnątrz. Osobiście uważam, że bloom może nie jest aż tak mocny, jak głębia ostrości trochę zbyt blisko kamery, ale w pewnym stopniu efekt mi się spodobał. W każdym razie jestem otwarty na każdą krytykę, chcę doskonalić swoje umiejętności :)
  • Odpowiedz
@kexus512: zrobioną mam już mechanikę dialogów i zadań (są ze sobą połączone, tj. postęp w zadaniu wpływa na opcje dialogowe, a opcje dialogowe wpływają na postęp zadania), mechanikę ekwipunku, wraz z podnoszeniem i przeglądaniem przedmiotów w różnych kategoriach, do tego sporo skryptów do optymalizacji gry (gdyż uważam, że powinno się o tym myśleć od początku, a nie na miesiąc przed wypuszczeniem). Nie ma tego jeszcze dużo, ponieważ pracować mogłem wieczorami, a
  • Odpowiedz
@ROZPEIRDOL9001: teraz się pisze w C#, kiedyś były jeszcze Boo Script i JavaScript (choć to nie taki sam jak ten zwykły, to w sumie UnityScript się powinno nazywać). Piszesz w webowym JavaScripcie?
  • Odpowiedz