Wpis z mikrobloga

@sebawo: tak mierzą na wjeżdzie, wyjeżdzie i liczą średnią z tym, że w Poznaniu biorą pod uwagę odległość i czas więc nie wystarczy wjechać 40km i wyjechać 20km jak kiedyś.
@ethics: czekaj kurde, bo chyba ktoś tu ma problemy z matematyką :)
odległość i czas to właśnie prędkość, jak Ci zmierzą dokładnie czas od bramki do bramki (28 metrów z tego co pamiętam) to wychodzi własnie średnia, czyż nie? :) i wtedy nie ma znaczenia, że spadła ci w połowie przejazdu prędkość poniżej tych 30.
ja w sumie robiłem 35 najazd z odpuszczeniem gazu i ogień na wysokości ostatniego słupka. wychodziło
@sebawo: też takie miałem rozkminy o co chodzi instruktorowi ale on tłumaczył, że ostatnio jak wszyscy wjeżdżali szybciej i odpuszczali gaz to ich ujebywali w poznaniu. Dlatego ciężko mi się robi ten slalom bo cały czas patrzę w licznik a ciężko mi utrzymać 35km/h jak jeszcze w zakręty wchodzę.
@ethics: tworzysz (albo instruktor tworzy) jakieś własne teorie ( ͡° ͜ʖ ͡°) egzamin ma jasne kryteria, ma być pomiar, masz widzieć swoją prędkość średnią po przejeździe. Jak 'ich ujebywali', to znaczy nikt tego nie robił dobrze i średnia im wychodził niska a nie dlatego, że komuś prędkość spadła w trakcie tego zadania poniżej magicznych 30km/h. Da się to przejechać z odpuszczeniem gazu na 100% tylko albo szybciej
@ethics: Po 10h wychodziło mi na jakieś 95% po 15godzinie 10/10. A i tak uwaliłem pierwszy egzamin - (stres).
Mirki dobrze mówią 90% ludzi uwala na wolnym za mało pracują ciałem i nie patrzą gdzie jadą.
Na szybkim musiałem powtórzyć zadani nie dość że mi zgasł przy ruszaniu to jeszcze zbyt wolno.
Szybki moim zdaniem najłatwiej najechać z ukosa na wejściu 35 i starać się nie odpuszczać manetki - moto samo
@ethics: @sebawo: w Poznaniu wszystkim wychodzi mniej, bo liczy się czas przejazdu na 28 metrach. Ale po slalomie nie jedziesz prosto wiec tych metrów robi się więcej i średnia spada. Na egzaminie masz 4 próby i jedna musi wyjść powyżej 30. Najlepiej pierwszy zrobić technicznie zobaczyć jak się jedzie, a drugi wlatujesz 35+, nie odpuszczasz gazu i ogień na wylocie. Nie ma szans, żebyś nie zdał. Uważaj tylko na trzeci
@ethics: Większa uwagę zwróć na slalom wolny. Xj6 ma gmole mocno wystające i to jest chyba najcięższe zadanie. Ale tu mocno kierownicą latasz i sie uda