Wpis z mikrobloga

@virus-t, informacja o koszcie przelewu w wysokości 5 złotych pojawia się w kolejnym kroku, po wypełnieniu wszystkich jego danych, ze względu na konieczność weryfikacji czy taki przelew jest w ogóle możliwy.
  • Odpowiedz
informacja o koszcie przelewu w wysokości 5 złotych pojawia się w kolejnym kroku, po wypełnieniu wszystkich jego danych, ze względu na konieczność weryfikacji czy taki przelew jest w ogóle możliwy.


@ZespolmBanku: Mhmm.. i to nawet u zdefiniowanego stałego odbiorcy? Co ciekawe na waszej stronie www taki przelew od razu pokazuje 5zł, nie trzeba nic sprawdzać czy przelew jest możliwy.
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@virus-t: ostatnio miałem taką samą sytuację, tylko że cofnalem się i dopiero za drugim się wczytalo że trzeba płacić 5zl, tak jakby za pierwszym razem się zlagowalo albo nie wczytalo
  • Odpowiedz
@Fallstor: przetestowałem właśnie, cofałem nawet parę razy, zrobiłem inne rzeczy wróciłem do przelewu w apce (aktualna wg google play) i cały czas pokazuje 0 za błyskawiczny.
  • Odpowiedz
@virus-t, to dobry trop :) W przypadku rachunku eKonto za przelewy ekspresowe pobierana jest opłata 5 zł. Informacja jaka się wyświetliła jest poprawna. W serwisie transakcyjnym masz już podany numer rachunku i kwotę przelewu, więc mogliśmy wskazać, że pobierzemy opłatę 5 zł. W aplikacji nie możemy tego zweryfikować na podstawie zrzutów jakie udostępniłeś, jednak brak informacji o opłacie wskazuje, że nie podałeś tych danych.
  • Odpowiedz
W aplikacji nie możemy tego zweryfikować na podstawie zrzutów jakie udostępniłeś, jednak brak informacji o opłacie wskazuje, że nie podałeś tych danych.


@ZespolmBanku: To powtórzę jeszcze raz. Wybrałem zdefiniowanego odbiorcę w aplikacji mobilnej, następnie w prawym górnym rogu ekranu wybrałem opcję przelewu i zauważyłem, że jest opcja 0zł za szybki przelew to ją wybrałem. Na następnym ekranie otrzymałem informację o opłacie 5zł.

Primo: Skoro mam zdefiniowanego odbiorcę to jest chyba
  • Odpowiedz