Wpis z mikrobloga

@borysszyc: To bardzo mocno zależy... w tym motorku rozrząd wymienia się na dwa sposoby: sam łańcuch i napinacz + kontrola ślizgów lub łańcuch, napinacz, ślizgi i kontrola kół z ewentualną wymianą. W przypadku opcji pierwszej gdyby ślizgi miały zostać stare to wszystko robimy od góry po przez demontaż lewej pokrywy zaworów i kilku innych elementów. W przypadku drugiej opcji to w zasadzie cały osprzęt leci, obie pokrywy zaworów i tak dalej.
  • Odpowiedz
  • 0
@MrDzikuPL Dziękuję ci bardzo za odpowiedź, takie coś chciałem przeczytać. Również słyszałem, że w tym silniku rozrząd jest trwały i poważniejsze problemy dopiero przy 200kkm+ się pojawiają.

W ogłoszeniu kóre znalazłem jest napisane "słychać łańcuch na pierwszym i drugim biegu". Nie byłem jeszcze oglądać tego auta bo czekam na środki pieniężne jeszcze. Jak pojadę obejrzeć to będę w stanie powiedzieć co nieco więcej o tym problemie.

Bardzo mi się spodobał ten dany
  • Odpowiedz
@borysszyc: Nie zbyt dużo W164 oglądałem ale tak na szybko nie podoba mi się tył - zauważ pasowanie zderzaka do tylnych lamp. Po stronie pasażera jest luka a po stronie kierowcy jej nie ma. Kierownica też coś jakby za gruba - zauważ na łączeniu z panelami przycisków... jest wyżej a inne mają równo.

Auto faktycznie w miarę fajne... szkoda że nie ma Distronica czy kierownicy w drewnie. Również jestem fanem czarnego
  • Odpowiedz
@MrDzikuPL: Dopiero teraz pierwszy raz oglądam te zdjęcia bliżej na ekranie laptopa, wcześniej tylko na telefonie. Faktycznie ten zderzak coś inaczej leży z prawej strony. Może w sobotę przejadę się go pooglądać dokładniej, mam równe 90km więc to nie jest jakaś straszna odległość. Napisałem do gościa o numer VIN, może uda mi się coś znaleźć więcej o tym aucie. Oby się nie okazało, że składany z dwóch.

Distronic nie jest mi
  • Odpowiedz