Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@kot_w_krawacie: odcięcie ma przy 106kmh. 90 spokojnie leci bez katowania. Jak w lipcu jechałem nim w Bieszczady około 500km to starałem się trzymać 80kmh i ani razu się nie przegrał, a było z 30 stopni.
  • Odpowiedz
@Maelstrom94: jak 90 jest dobrze to i 95 tez pewnie będzie. Rozchodzi się o to, żeby tiry nie wyprzedzały ani nie siedziały na ogonie :)

Szkoda, że nie bardzo jest w czym wybierać w segmencie ADV 125cc, z mocniejszych zostaje tylko Malaguti Dune 125 no ale w tej cenie 15k to mogli by już abs dorzucić :/
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kot_w_krawacie: ogólnie to chcialem brać najpierw rometa adv 125 fi pro. Przepiekny moto ale jak na złość jak chciałem kupować to nie był dostępny i wziąłem tego zippa z zestawem kufrów(zdejmuje je jak jadę w teren) i też w sumie nie narzekam, laczek w pólkostce daje radę na asfalcie i w terenie jedyna lipa to deszcz xD na deszczu wlasnie zaliczyłem nim pierwszy szlif. A kult v2 z viadra i
  • Odpowiedz
@Maelstrom94: varadero 125 to nowe passerati 1.9 tdi xD Mam podobne przemyślenia, właśnie dlatego zawsze bałem się kupić używane moto, żeby nie trafić na taki epoksyd, bo u nas jak coś się zepsuje to odrazu idzie na sprzedaż i 'może nikt nie zauważy' xD
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kot_w_krawacie: rzędowego kitajca mógłbym wziąć po jakims sebiksie bo ilość wątków jak naprawić xyz krok po kroku jest tak dużą i te Moto są tak popularne że części do nich są śmiesznie tanie ale 125cc v2 jest tak k------e drogie w naprawie że mózg boli. Czytałem że zwykle ustawianie gaźnik w v2 to koszt około 1500zł.
  • Odpowiedz