Wpis z mikrobloga

@PLAYBOY_POLSKA (załapaliście się przez przypadek, zostaniecie bo Play mnie rypie w dupsko ( ͡° ͜ʖ ͡°) )

@play_polska Play przechodzicie samych siebie.... wmawiacie mi na infolinii że jestem idiotą bo złożenie reklamacji nic nie da.... że to wina marcowej pogody.... na końcu twierdzicie, że Internet znowu zacznie działać STABILNIE (bez gubienia pakietów i przerywania połączenia na kilkadziesiąt sekund) jeżeli wykupię dodatkowy pakiet danych... to chyba podpada pod #uke? Problemy zaczynają się na dwóch, niezależnych usługach. Na dwóch różnych kartach SIM działających w waszej sieci. Lokalizacja ta sama, ten sam nadajnik. Problemy zaczynają się tylko i wyłącznie po nałożeniu lejka. Download działa stabilnie, z prędkością DO 1Mbit/s. Upload SIADA kompletnie. Nie jestem w stanie wysłać pliku powyżej 0.5MB.

#kiciochpyta Czy jestem debilem?
#kiciochpyta Czy to podlega pod UKE? Z aktualnie posiadanej przeze mnie wiedzy: tak.

Afera, bo jestem z wami od kilku, długich lat.

@play_polska Numer zgłoszenia 211220813 Mam ogromną nadzieję, że nie zachowacie się jak Polkomtel i staniecie na wysokości zadania. #triggered

#internetmobilny #play #polska #oszukujo #afera
  • 8
@definitelynotme: Jeszcze raz napiszę...nie chodzi o prędkość ale o STABILNOŚĆ :) W trakcie gdy zaczynam cokolwiek wysyłać, momentalnie gubią się pakiety i transfer zrywany jest po kilkudziesięciu sekundach.