Kupiłem grę na G2A. Kod był na platformę Origin. Podałem klucz. Gra sie dodała do biblioteki. Ściągnąłem. Odpaliłem . Wszystko grało. Dziś chce odpalić gre i Origin wypluł komunikat bym podał klucz gry. Podałem to wypluł komunikat że jest problem i sie zawiesił. W bibliotece gry nie mam. Jak chce dodać to pisze że klucz jest już wykorzystany. Ktoś wie o co chodzi ?
@cabeiu: Konto dobre. Żadnego innego nie mam. Koleś dalej ma 100% pozytywów. Nie mam żadnych komunikatów że banują mi grę ani na email, ani na koncie G2A.
@buddookan Kolega kupil simsy na g2a ale mu je usuneli. Inny mial battlefielda z origin accesu ale nie pokazywal sie w bibliotece. Napisal do supportu i mu pomogli
Napisz proszę najpierw do supportu Origin, aby dowiedzieć się czy to faktycznie jest to problem z kluczem czy coś innego. Jeśli problemu nie uda się rozwiązać, skontaktuj się ze sprzedawcą. Będzie on mógł wtedy zaoferować nowy klucz lub zwrot środków.
Aby napisać do sprzedawcy. zaloguj się na swoje konto G2A, przejdź do historii zamówień, wyświetl zamówienie i kliknij przycisk kontaktu ze sprzedawcą. Po kliknięciu będziesz mógł wysłać wiadomość do sprzedawcy.
Po 4 latach malzenstwa wlasnie zdradzila mnie zona, bylismy w trakcie kupna domu. Wesolych Swiat wszystkim. Nie mam sily. Moj uwczesny swiat ruchnal, dodam ze na emigracji nie mam rodziny. #zycie #przegryw #zwiazki #depresja #zdrada
#sejm #polityka #tvp #heheszki Nie cierpię pisowców, ale trzeba im przyznać, że niektóre memy i przeróbki wychodzą im całkiem śmiesznie jak na przykład ten poniżej: ( ͡°͜ʖ͡°)
Kupiłem grę na G2A. Kod był na platformę Origin. Podałem klucz. Gra sie dodała do biblioteki. Ściągnąłem. Odpaliłem . Wszystko grało.
Dziś chce odpalić gre i Origin wypluł komunikat bym podał klucz gry. Podałem to wypluł komunikat że jest problem i sie zawiesił.
W bibliotece gry nie mam. Jak chce dodać to pisze że klucz jest już wykorzystany. Ktoś wie o co chodzi ?
sprawdz czy dobre konto, sprawdz maila, sprawdz konto G2A (jesli robiles)
Aby napisać do sprzedawcy. zaloguj się na swoje konto G2A, przejdź do historii zamówień, wyświetl zamówienie i kliknij przycisk kontaktu ze sprzedawcą. Po kliknięciu będziesz mógł wysłać wiadomość do sprzedawcy.
Dla Twojej