Wpis z mikrobloga

Proszę o pomoc Mirków i Mirabelunie!
Cześć ludziska, zbliża mi się #wesele i mam dylemat, może wy mi doradzicie jak wypada się zachować.
Otóż jestem skrzypaczką i para młoda zaprosiła mnie na #slub i wesele, jak również poprosiła mnie, żebym na ślubie zagrała.
Zapytali mnie również o koszt, a ja im odpowiedziałam, że zrobię to w ramach prezentu ślubnego dla nich i nie przyjmę pieniędzy. To i tak byłoby bez sensu, gdybym wzięła od nich kasę i potem zwróciła w kopercie, tak mi się wydaje.
Gdy byłam młodsza, to rzeczywiście tak robiłam, że grywałam na ślubach i dawałam parze młodej tylko wino, ale na każdym z tych wesel byli moi rodzice, którzy i tak dawali kopertę. Ja zawsze chodziłam bez partnera, więc to tak jakby dawali "za dziecko", że tak to ujmę.
Obecnie sytuacja jest taka: idę z osobą towarzyszącą (a więc powinno się dać oddzielną kopertę od rodziców), mam już 19 lat, więc dzieckiem nie jestem, ale też jestem osobą niepracującą, studentką.
Skoro wykonuję usługę o wartości równej tego co dałabym w kopercie, to czy to zwalnia mnie z dawania w kopercie? Czyli gram, daję wino i składam życzenia czy nie wypada? Nie wiem jak to ugryźć (,)
Liczę na was ( )
#mirabelkopomusz #zwiazki #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow #rozowepaski #kiciochpyta
  • 14
  • Odpowiedz
Zapytali mnie również o koszt, a ja im odpowiedziałam, że zrobię to w ramach prezentu ślubnego dla nich i nie przyjmę pieniędzy

Skoro wykonuję usługę o wartości równej tego co dałabym w kopercie, to czy to zwalnia mnie z dawania w kopercie? Czyli gram, daję wino i składam życzenia czy nie wypada? Nie wiem jak to ugryźć (,)

@PinkLemonade: Para młoda narzekała na takie rozwiązanie czy
  • Odpowiedz
@PinkLemonade Podpowiem ci ;)
Po 1 super prezent
Po 2 żeby nie iść z pustymi rękami weź kopertę a do niej kartkę z życzeniami
Po 3 żeby nie było "mało" zapakuj to ładnie z butelką wina/szampana, jakaś fajna herbatka i czekolada do picia, świecą czy inną puerdółką.