Wpis z mikrobloga

@RadeqW: wiem, że tyle robią, ale źle to wpływa na trwałość. Ten gość z Tune Upa w swoim prywatnym 320i podniósł właśnie na 270 KM, ale palnął taką bzdurę, że głowa mała. Powiedział, że to dokładnie ten sam silnik co 328i tylko z inną mapą. Nie, to nie jest dokładnie ten sam silnik. Owszem blok i jego oznaczenie N20B20 jest te same, ale są już inne tłoki, pierścienie, przez co u
@hyperlink: bo tak jak napisałem nie każdemu chodzi o podniesienie mocy tylko o zmniejszenie spalania. wiem o tym bonusie z fabryki, ale nowsze samochody już tak dużo nie mają ponad dane katalogowe niestety, stare VAGi czasem miały nawet o 20KM więcej czasem.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@hyperlink: co wy w Polsce macie z tym rozrządem? Przecież on jest na całe życie silnika, tam nie ma interwałów wymiany. Jeżeli ci nie hałasuje i nic się nie dzieje to go nawet nie dotykaj. 80k przebiegu i łańcuch chce wymieniać. I mówi ci to ktoś kto pracuje w tej marce ;)
Przecież on jest na całe życie silnika

@wxx71: W N20B20 przed 2015 r.? Bzdura, doczytaj ilu się wyciągnął łańcuch i przeskoczył. Zdarzały się przypadki przy 50-60 tys. km przebiegu. Od stycznia lub lutego 2015 idzie już zupełnie inny łańcuch. Ciekawe dlaczego? Każdy mechanik, który zna ten silnik powie Ci, że bezpiecznie jest wymienić łańcuch przed 100 tys. km. Nie zamierzam ryzykować.

I mówi ci to ktoś kto pracuje w tej marce