Wpis z mikrobloga

do tego stopnia że reklamy muszą być tworzone specjalnie na nasz ciemnogrodzki rynek xD


@Blinddy: Ty w ogóle wiesz jak działa marketing, truskawko? Serio dopiero się dowiedziałeś, że reklamodawcy dopasowują opakowanie produktu do danej grupy? Np Real Madryt na rynek muzułmański usunął wizerunek krzyża z herbu.
  • Odpowiedz
@ZjadamKurczaki: W sumie ciekawe,że wszyscy zauważyli parę homo, ale nikt nie zwrócił uwagi na to, że dziewczynka w aucie zmieniła się w chłopca :) No bo jak to tak, te głupie baby za kółkiem??! Dziewczynki won do domków dla lalek a nie.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@ZjadamKurczaki: pytanie czemu to zrobili. Jeżeli dlatego, że uznali że polski target to zdecydowanie w większości sytuacji obrazek po prawo, (co oczywiście jest prawdą), to spoko. Natomiast jeżeli zrobili to bo dygali się gówno sztormu to słabo wypada nasz obraz, ale jeszcze gorzej to świadczy wg. mnie o samym Volvo, skoro są tacy postępowi i równościowi to powinni swoje poglądy szerzyć wszędzie. Ale wiadomo to tylko firma, która chce zarobić (
  • Odpowiedz
@Mapylus: nie szafuj "Polaczkami" nie znając sprawy. Gównoburzę wywołali ludzie, którzy sami pewnie określiliby się jako "tolerancyjni" - na FB Volvo naskoczyli na firmę, nazwali tchórzami, ktoś zrobił "śmiesznom pszerubke" z łysiejącym, pijanym kartoflem i kobietą robiącą za pomoc domową (swoją drogą współczuję, że ktoś z domu wyniósł taki właśnie obraz polskiej rodziny).

Reklama jest targetowana pod konkretny rynek - gdyby była robiona na rynek południowoafrykański, to pewnie by zmienili kolor
  • Odpowiedz