Wpis z mikrobloga

@Mistyczny_Krokodyl: Taki na klapę legalny jak najbardziej. Jeśli zasłania światła i blachy to dokupujesz taka listwę z dodatkowymi światłami, przyklejasz na nią również blachy i montujesz na rowerach.

Z tym że najwygodniejszy wg mnie zdecydowanie uchwyt dachowy. Szybko i łatwo zakładasz rowery, nic nie lata i masz normalny dostęp do bagażnika. Jedyna przewaga klapowego jest taka, że nie zwiększa tak bardzo jak dachowy oporu powietrza, a co za tym idzie zużycia
@Tropical9: postawienie rowerów tak wysoko wcale nie jest takie wygodne, auto pali zauważalne więcej, środek ciężkości przenosi się wyżej, do tego ludzie zapominają o tych bagażnikach i wjeżdżają z rowerami do garażów czy centrów handlowych... Nope.

Tylko na zaczep + wtyczka do świateł i dodatkowa tablica.
@Mistyczny_Krokodyl: takie na klapę/hak są zdecydowanie wygodniejsze jeśli chodzi o montaż roweru. Jeśli dobrze widzę ze zdjęcia, pokazujesz właśnie taki na klapę, a nie na hak.

Wadą, przynajmniej w modelu który posiadam (na klapę) jest to, że rower można łatwo odczepić razem z takim bagażnikiem i zauważyłem, że rower łatwo się przesuwa na boki - nie siedzi tak stabilnie jak w dachowym. Rower może też wystawać poza obrys auta.

Nie miałem
Pytanie - ile chcesz jechać z rowerem na aucie? Jak bardzo stabilnego rozwiązania potrzebujesz?


@90emer: Najczęściej krótki wycieczki do 50 km, od czasu do czasu gdzieś dalej, powiedzmy 300 km.

żonę też byś tak na haku wiózł? Weźże schowaj rower do środka :(


@Wyrewolwerowanyrewolwer: Dwa rowery się nie mieszzą do środka niestety. Nawet jeden się nie mieści za bardzo.