@Peenie: druty nie widać by były uszkodzone, nie odsłonięte (nie zardzewieją) - nic się nie stało, jeździć się nie przejmować, obserwować czy się "buła" nie zrobi (jakby jednak druty zostały zniszczone pod spodem. od uderzenia itp).
@Peenie: jesłi nie ma śladu, ze uszkodzenie doszło aż do płócien i odpadł tylko kawałeczek wierzchnej gumy i ponadto nie widac zadnego wybrzuszenia, to opona jest cała, nic sie jej nie stało. Jedź do jakiegokolwiek gumiarza i to samo Ci powie.
@adirys: i już ad personam gdy brakuje argumentów ( ͡°͜ʖ͡°) Zakończę spokojnie tą dyskusję byś dalej nie musiał się kompromitować pamiętaj to dla twojego dobra.
@Harmideron: Skoro chcesz oszczędzać na kawałku gumy za 200-300zł od którego zależy twoje życie, to faktycznie chyba dalsza dyskusja z taką osobą nie ma sensu i pamiętaj że z drogi korzystają też inni, twoje życie może być bezwartościowe ale pomyśl o innych.
@Peenie: Drutu nie widać, bąbla nie ma, wiatru nie puszcza, olać to, jeździć, obserwować. No chyba, ze ktoś jest paranoikiem i wymienia oponę jak mu np. wyrwie jedną kostkę z bieżnika( ͡°͜ʖ͡°)
@Peenie: Masz ubytek w najgrubszej części boku opony, czyli na rancie ochronnym felgi. To czy wymieniać czy nie nie jesteśmy w stanie ocenić po zdjęciu. Jedź do wulkanizatora, niech oceni, może zrobi próbę ciśnieniową. Na 99% kontroli drogowej "zatrzymają dowód".
@na_rowerze_samochodem_360 to jest guma z oznaczeniem fr - czyli rant ochronny na felgę, więc w tym miejscu gdzie jest uszkodzenie opona jest najgrubsza
#samochody #mechanikasamochodowa #opony #cytrynigumiak
Jedź do jakiegokolwiek gumiarza i to samo Ci powie.
Najwyzej dla spokoju sumienia mozna podjechac niech potwierdzi,ze wszystko jest ok.
@Harmideron: Z której chyba pałę miałeś. Siła odśrodkowa chociażby przy 20 i 180 się kapkę różni
Komentarz usunięty przez moderatora
A to może #!$%@?ąć w każdej chwili xd
Komentarz usunięty przez autora