Wpis z mikrobloga

A wy jakie macie plany na #dlugiweekend? :)

W sumie to logistyk uczciwie zapytał, czy chce pracować w długi weekend. Dałem mu wolną rękę, niech zdecyduje za mnie. :)

PS Jeszcze on i szefostwo chcieli żebym w międzyczasie jak naczepa będzie na serwisie koniem z inną naczepą dodatkową robotę zrobił. Drobiazg, jakieś 300km po kraju. Tylko zakazy godzinowe na przeszkodzie stanęły :)

0,03zł wyjaśnienia tym co nie wiedzą ocb, a chcieliby: informacja w sms to #awizacja. Godzina na którą mam na miejsce przyjechać z towarem. O której wyjadę i jak będę jechał to moja sprawa, tylko że: zakaz godzinowy kończy się dziś o 22:00, trasa po towar zajmuje mi zwykle 11h, w nocy wolno mi pracować max 10h, w tym max9h jechać, muszę zrobić 45min pauzy i mieć czas na załadunek który trwa od 0,5h, do czasem 2. Miłego liczenia :)

#trzymaczkierownicy #kierowcy #ciezarowki #pracbaza #najtrudniejszabranzaswiata #bulkiwedlinyitd :) #bekaztransa? #spamtagami
totalski - A wy jakie macie plany na #dlugiweekend? :)

W sumie to logistyk uczciwi...

źródło: comment_RBc865wjJH3rCebLKrNZcCX8tnYzqzJ8.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
@totalski: A i zapomniał bym: jeszcze ze 20-30min na tankowanie dziś na trasie wygospodarować potrzebuję :)
To jak, pojeździmy sobie w niezabudowanym na odcinkowym pomiarze prędkości 55km/h? Albo w opustoszałym zabudowanym 35km/h? To na pewno zdążę
  • Odpowiedz
@prezes_internetu: ja (jeszcze?) nie mrugam. (ok, raz na 2mies się zdarzyło. Wielkie mi rzeczy, w tym miesiącu 22 kursy czyli jakieś 13tys km po polskich drogach :P) Na całe szczęście na mojej trasie są rezerwy czasowe i mam nadzieję, że nigdy nie będę musiał wyprzedzać na przejściach dla pieszych biorąc wysepki z lewej strony. I że dotrzymanie terminu awizacji nigdy nie będzie decydować o losach świata. Bo gdzie nie można przeginać, to nie można: przykładowo znaki "uwaga szkoła" + "40" + bawiące się w pobliżu dzieci. Nawet łamiąc przepisy trzeba umieć #!$%@? zachować umiar i trzeźwą ocenę.

Ale co innego to samo kompletnie wyludnione miejsce o 3 w nocy. Prawda? Albo opustoszałe przedmieścia w nocy? Albo las który ktoś chyba dla żartu (bo przecież nie przez nadgorliwość?!) oznaczył jako teren zabudowany? Rozpędzenie ciężarówki to dobre pół kilometra bujania. A tachograf cyka. I skrupulatnie liczy. I nie zapomina.

Jeszcze miałem napisać troche #filozofietrzymaczakierownicy (tag mój, nieautorski, stworzyłem jako dodatek do #trzymaczkierownicy dla wpisów nie pasujących do głównego nurtu), trochę #drogipamietniczku (nie wiem czyj to tag i do czego pierwotnie był - sorry, ale wyglądał na nieużywany :P) z #logistykadlaubogich. Najwyżej wykopowa elyta gimbusów pod wodzą np jednokamyczków i mareczków z krakowa będzie
  • Odpowiedz
@totalski żebyśmy się rozumieli - mój komentarz nie dotyczył Twojego zachowania osobiście - raczej całego zjawiska umawiania przez logistyka odbiorów i dostaw w sposób uniemożliwiający normalną jazdę i generujący dziwne zachowania. Nie jestem zły na kierowców których wkurza ślimak na drodze, jak jedzie za mną coś powyżej 3,5t to jadę szybciej niż on ale uwielbiam wlec się 80 na h przez las i rozmyślać o pięknie otaczającego mnie świata, raczej zły
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@prezes_internetu: oki oki tak jak zwykle, pod pretekstem odpowiedzi na jeden komentarz duzo dodalem do glownego tekstu. Wiec to nic do ciebie. Chetnie bym tamten przeedytowal, ale to wypok. Niedasie. Trasa jest ok, tylko nie mozna marnowac czasu. A ze cala branza traktuje ciezarowki jak podreczne magazyny?
  • Odpowiedz