Wpis z mikrobloga

Mam takie pytanko do użytkowników #unity3d #unity . Czy jest tryb single instance dla paint trees/details jak w #unrealengine #unreal ?
Dopiero zaczynam w unity dłubać i świetnie się ustawiało foliage w ue4, ale tutaj nigdzie nie widze trybu pojedynczego, a to naprawdę irytujace kiedy nie moge czegoś dokładnie postawić w określonej ilości, dla drzew np. Density nie może być mniejsze niż 10, stawianie prefabów pojedynczo ręcznie nie jest przyjemną wizją.
[Screen: jak to wygląda w unrealu - single instance mode]
Pobierz P.....3 - Mam takie pytanko do użytkowników #unity3d #unity . Czy jest tryb single in...
źródło: comment_35BIWpuU0Pikb3ePsd3dCZvEaqvNcVmh.jpg
  • 5
@Polypuz: cholera póki co unity nie wypada dla mnie najlepiej w porównaniu do unreala bo w nim domyślnie jest masa przydatnych rzeczych gotowych a w unity wszystko samemu trzeba ustawiać :D Np też post process volume w ue4 to kwestia wyszukania i przeciagnięcia na scenę, a w unity trzeba installować i ustawiać samemu.