Wpis z mikrobloga

  • 4
#orange
Murki pomocy bo już nie mam pomysłu.

Od 1,5 roku posiadam Orange Love (nic innego zbytnio nie mogę mieć bo jest to poza miastem i średnio jakiś inny Internet wziąć A że miałem telefon w Orange to wyszło mi całkiem atrakcyjnie cenowo) do tej pory nie byli problemu. Jakieś 2 tygodnie temu włączam tv i dekoder uhd 88, pokazuje się napis Orange wszystko jak zawsze ok. Jednak nie włącza się telewizja tylko pokazuje niebieski/szary ekran i tyle. Po paru próbach resetu dekodera dzwonię na infolinię. Pani powiedziała że przyjęła zgłoszenie i żebym pojechał wymienić dekoder do najbliższego punktu. Tak zrobiłem jednak po podłączeniu nowego dekodera wszystko jest tak samo jak na starym.
Kolejny telefon na infolinię. Ma przyjechać technik.
Przyjechał wymienił chyba ze 3 dekodery na uhd88 i uhd80 który ostatecznie zostawił u mnie i podłączył to po eurozlaczu i zaczęła działać telewizja. Powiedział że on inaczej nie naprawi. Wiec jak tylko wyszedł kolejny telefon do Orange że usługa nie działa jak powinna (czyli po hdmi). Pani znowu potwierdziła przyjęcie usterki i że przyjedzie technik. Technik dzwonił do mnie i powiedział że nie przyjedzie bo to na pewno usterka telewizora A nie z ich strony. Jednak jak do telewizora (Stary Samsung 32cale) po hdmi podłącze komputer to działa bez problemu, dekoder Orange też wyświetla napis witamy w Orange tylko jak dochodzi do tzw mozaiki kanałów to nic nie wyświetla. Czyli telewizor widzi ten dekoder przez kabel hdmi. Co mam teraz zrobić? Na pewno będę dzwonił ponownie i zgłaszał usterke, bo nie place za jakość po eurozlaczu. Czy mogę z tego powodu rozwiązać umowę z Orange przed końcem jej trwania? Ewentualnie czy ktoś z was miał taki problem i wie jak to rozwiązać.
#telewizja #telewizory #samsung #hdmi #problemypierwszegoswiata
  • 3
  • Odpowiedz
@hojrak: Postaramy się pomóc. Prosimy jeżeli nadal jest niebieski ekran podłącz dekoder za pomocą przewodu SCART, sprawdź źródło sygnału na telewizorze.
Gdy usługa działa prawidłowo na podłączeniu za pomocą SCART, przejdź instalację a następnie wyłącz dekoder.
Odłącz kabel scart.
Podłącz kabel HDMI.
Włącz dekoder i Telewizor - sprawdzić, czy jest OK
Jeżeli nadal jest niebieski ekran - zarekomenduj użycie innego kabla HDMI.
  • Odpowiedz
@OrangeEkspert @hojrak: Wiem, że odkopuję stary problem ale jak widać dalej jest aktualny... Chciałbym dowiedzieć się czy udało się rozwiązać problem. W ostatni weekend Orange wypuściło jakąś aktualizację, przez którą mój kilkuletni tv z samsunga (niestety bez smart) przestał dogadywać się z dekoderem (niebieski ekran itd). Sam obadałem sprawę, sprawdziłem wszystkie możliwe konfiguracje, podłączyłem nawet monitor komputerowy po HDMI i wszystko grało. Przyjechali technicy, miotali się przez 3 godziny
  • Odpowiedz