Aktywne Wpisy
Stemitor +471
Jak to jest, że całe pokolenie facetów uczestniczących w poborowym wojsku dało sobie wmówić że to zrobiło z nich „prawdziwych mężczyzn”? Przecież to miało na celu nauczenie ich wykonywania debilnych rozkazów narażających ich życie bez nawet chwili zastanowienia i żadnego sprzeciwu xD
#wojsko #zasadniczasluzbawojskowa
#wojsko #zasadniczasluzbawojskowa
R_O_T_T_E_N +478
Ale dzięki modzie jest dużo większy wybór.
Kiedyś miałem Bergamonta Prime. Przełaja, którego używałem na codzień i było super. Teraz jeżdżę gravelem i różnica jest minimalna. Podejrzewam, że robią ją głównie opony.
trzeba było kupić mtb lat 90 a nie czekać na tribana 100.
@ShortyLookMean: Oj, nie do końca tak to wygląda. Przełaje robione były i są pod standardy UCI - prześwit opon w ramie to niewiele więcej ponad ustawowe opony 33C + agresywny bieżnik. Obecne gravele mają już opony z podanymi szerokościami w calach. Dodatkowo geometria nie jest tak wyścigowa w gravelach, korby to często kompakty z szos + duże kasety. Gravelom obecnie bliżej
Edit: A używasz może pedałów SPD? Bo jak patrze na tę korbę to trochę licho wygląda i wydaje mi się, że będzie się "wyginać".
Widziałem też na allegro, że są klamkomanetki klasy Tourney ( ͡° ͜ʖ ͡°) za 250zł komplet i wtedy można się pozbyć tej śmiesznej dźwigni i mieć normalne szosowe klamki.
Ten rower ma dużo rozwiązań budżetowych i się
W tym tribanie wystarczy zmienić po zużyciu korbe, łańcuch, nowe tylne koło (szybkozamykacz) + kasete, założyć klamkomanetki, można zmienić tylną przerzutkę na acerę 7rz, lepsze opony i mamy całkiem spoko rower, a modyfikacje nie przekroczą 1000zł. Minusem będzie tutaj dalej waga i widelec stalowy.