Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Zakładając, że odkładam jakieś pieniądze i dysponuję dużą ilością czasu, co zacząć robić? Nie posiadam jakiś specjalnych umiejętności. Szkołę skończyłem z zawodem w którym zarobię nie więcej niż 3k netto. Dodatkowo obecnie studiuję gównokierunek z którego nic nie będzie i się zastanawiam jak wykorzystać ten okres, żeby sobie później nie pluć w brodę. Chętnie zapisałbym się na jakiś kurs, czy samodzielnie chciał rozwijać umiejętności, ale nie wiem za co się łapać, żeby zarobić chociaż te 5k do łapy a może z czasem trochę więcej. W dodatku przez to, że nic nie robię czuję jakbym cofał się w rozwoju. Kiedyś jakoś bardziej potrafiłem myśleć krytycznie czy potrafić wyjść poza schematy.
Z miłą chęcią chciałbym się dowiedzieć w co teraz byście weszli? Tylko nie proponujcie mi #programista15k...
#pytanie #pytaniedoeksperta #praca #pracbaza #studbaza #szukampracy

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: marcel_pijak
Dodatek wspierany przez: Nie siedź w domu w ferie i w wakacje
  • 11
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: Pytanie, czy zawód za 3k jest w sektorze prywatnym czy publicznym. Jeśli prywatnym to pomyśl o przejściu na swoje. Mając trochę odłożone + różne możliwe dotacje/dofinansowania można już coś zdziałać. Jeśli sam o swoich studiach mówisz "gównikierunek", to proponuję je przerwać, chyba że jest to kierunek z tych, których ukończenie jest niezbędne żeby otrzymać uprawnienia zawodowe.
  • Odpowiedz
@KosmicznyPolityk: NA C+E jak masz doświadczenie to możesz sobie znaleźć taką robotę jak Ci będzie pasować. Ziomek teraz wrócił z emigracji, szukał z 3 tygodnie. Znalazł robotę, że jedzie w trasę i wraca tego samego dnia (podwójna obsada) czasami gdzieś nockę walną, ale weekendy 100% w domu. Pierwszy miesiąc wypłata + bonusy itp. prawie 8 koła ( ͡° ͜ʖ ͡°).