Wpis z mikrobloga

Automirki pomocy
Właśnie wracamy z niebieskim z urlopu, a nasz vw sharan 1.9tdi 2003r zaczął się trząść po przekroczeniu ok 100km/h. Doczytałam, że najprawdopodobniej to przegub wewnętrzy.
Na 2 dni przed urlopem oddałam auto do mechanika, żeby sprawdził szaraczka przed podróżą i mówił, że wymienił m.in. przegub zewnętrzy lewy oraz zamontował zregenerowaną turbinę, bo to był główny powód oddania auta do mechanika.
Moje pytanie brzmi: czy dojedziemy do domu (450km zostało) jeśli będziemy jechać nie dopuszczając do drgań samochodu??
#samochody #mechanikasamochodowa
  • 13
  • Odpowiedz
@krolka89: Na moje problemy mogą być cztery:
1) Źle wyważone koła (może oderwały się ciężarki?)
2) Zużyte amortyzatory powodują podskakiwanie samochodu
3) Luz na maglownicy
4) Krzywe tarcze hamulcowe (zdarza się jak ktoś po długiej jeździe, kiedy tarcze są gorące jedzie od razu na myjnie i płucze je zimną wodą)
  • Odpowiedz
@krolka89: Moja rożowa zaprowadziła kiedyś swojego golfa do warsztatu na wymianę opon. Opony zmienili ładnie pięknie, ale poinformowali też, że ma luzy w zawieszeniu i trzeba wahacze wymienić. Powiedziała o tym dla mnie, wziąłem auto do swojego garażu na kanał i sprawdziłem podwozie. Okazało się, że żadnych luzów nie ma. Zobaczyli dziewczynę i próbowali ją naciągnąć na kasę. Od tej pory już nigdy nie prowadza sama auta do mechanika. To tak
  • Odpowiedz
@krolka89: mechanik powinien wymieć przegub wewnętrzny, a nie zewnętrzny. Zresztą łatwo go sprawdzić w kanale, trzeba podnieść auto, chwycić ręką półoś, obracać i ruszać przegubem góra dół.
  • Odpowiedz