Wpis z mikrobloga

Od jakiegoś czasu zacząłem przeglądać ogłoszenia z pięciodrzwiową wersją A3.
Szukam czegoś od 2010 w górę, do powiedzmy 40k.
Większość to diesle 1,6 tdi albo benzyna 1,4 tsi.
Diesla nie chcę, a to 1,4 podobno katastrofa w pierwszych wypustach. Dopiero po 2014 cośtam poprawili.
Co sądzicie o tym gnoju (marce/modelu/wersji silnikowej)? ( ͡ ͜ʖ ͡)

#samochody #audi #a3 #sportback #motoryzacja
tomy86 - Od jakiegoś czasu zacząłem przeglądać ogłoszenia z pięciodrzwiową wersją A3....

źródło: comment_wMibb2imJc5iIrVUbdkO090TvF5CVCkj.jpg

Pobierz
  • 42
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

juz bym wolał diesla jak lac olej do tego 1.4 :D


@michal_85: w laniu oleju mam wprawę. Latam teraz 1,6 mpi ;)
Jak czytam to dolewka oleju w tym 1,4 to najmniejszy problem...
  • Odpowiedz
@tomy86: Jednostki 1.4 TSI (zwłaszcza te początkowe) mają dużą tendencję do brania oleju. Po pierwsze nie jest żadną nowością że są to silniki awaryjne i drogie w utrzymaniu, a po drugie bardzo wysilone i ich żywotność kończy się przy dobrym eksploatowaniu przy 220 000 tys. km. Uważam że zbrodnią jest sprzedawać auta, które od nowości potrafią brać 2-3 litry oleju na 10 000 km (tutaj akurat mowa o jednostkach 1.2
  • Odpowiedz
to auto było ładne w 2011 roku może


@Bouquet: o gustach się nie dyskutuje, dla mnie żadne Kałdi, czy inne z-----e BMW nie jest ładne. Niech kupi, co chce, ja podsyłam propozycję.
  • Odpowiedz
@tomy86: @Bouquet: chyba pozostaje 2.0tdi, albo 3.0tdi, sam w 2.0tdi audi a4 zrobilem przez ok 4 lata ostatnie jakies 70tys km, olej na czas, od wymiany do wymiany dolewka jakies 0,5L, marzy mi sie 3.0, ale przeraza mnie akcyza jesli bym chcial sprowadzic :D a w polsce 3.0tdi ciezko kupic bo strach ze mialo 500k :D

edit: 1.6tdi tez nie sa zle, ale kurde to sie ledwo toczy
  • Odpowiedz