Wpis z mikrobloga

@Kummernis: Mi niektóre playery nie działają na operze a niby to ten sam core co chrome. A na chromie wszystko śmiga, więc spróbuj chrome'a, a jak nadal to sprawdź adblocki i inne blocki (nordvpn ma wbudowanego adblocka i go rozne strony wykrywaja)
@Kummernis: Wywal Ghostery, Adblock i Nano. Wystarczy ci tylko uBlock origin i jego listy.
Listy 'custom' możesz wygooglować po nazwie.
https://i.imgur.com/7vI71F5.png
Zainstaluj Privacy badger, privacy possum, decentraleyes, https everywhere, css exfil protection.
Możesz też cookie autodelete ale musisz skonfigurować odpowiednio i dodawać do wyjątków domeny, na których jesteś zalogowany.
U mnie filmy odtwarzają się normalnie.
@Kummernis:

Zawsze na początek z takimi problemami najlepiej wyczyścić ciastka i pamięć podręczną. Aktualizacja przeglądarki i sterowników graficznych. Na próbę wyłączyć przyśpieszenie sprzętowe.

Mam Ghostery, uBlocka, Adblocka Plus i Nano Defendera (tego akurat wyłączyć nie umiem).


Używanie tych trzech pierwszych razem jest trochę bez sensu, bo powielają się funkcjonalnością. Wyłącz najlepiej w menadżerze dodatków, wpisz w pasku about:addons. Wyłączyć wbudowaną ochronę przed śledzeniem możesz w ustawieniach w zakładce "prywatność i
@moooka: Nie pomogło nic. Firewalla i antywirusa nawet nie posiadam. Ogólnie wydawało mi się, ze to problem z OpenLoad, bo dział mi link do jednego programu na innej stronie. Teraz jak sprawdzam te wszystkie vidozy, streamango na Fili, to nie działa nic.
Dziwne, że nawet w trybie awaryjnym się nie odtwarzają. Może po prostu zainstaluje FF ponownie :<
@Kummernis: Dziwna sprawa, szczególnie jeśli na innych stronach działają. Sprawdź jeszcze konsolę (ctrl+shift+K), kliknij przycisk filtrowania obok kosz i zostaw tylko błędy i ostrzeżenia. Odśwież stronę. Sprawdź czy nie ma tam czegoś informującego o zablokowaniu ciastek, skryptów lub domeny openload itp. Zwróć uwagę m.in. na wpisy ze słowami "Content Security Policy" lub że coś "pochodziło od elementu śledzącego".

Możesz jeszcze spróbować założyć nowy profil zanim przeinstalujesz https://support.mozilla.org/pl/kb/zarzadzanie-profilami