Wpis z mikrobloga

@jezely_pan_pozwoly: @EN57: ale jeszcze przed weekendem widziałem tam pociagi osobowe a z tego co słyszałem to ruch był.. z tego co widze w rozgladzie to do Strzyżyny kursują. Są też kursy przez Drzewice do Warszawy. Czyli istnieje spore ryzyko, że będzie tam jakaś katastrofa bo przejazd jest baaardzo często uczęszczany. Wprowadzono kategorię "D" dla tego przejazdu
@jezely_pan_pozwoly: hmm na stronie PKP z rozkładem jest informacja, że bez problemu dojade pociągiem z Radomia do Lesiowa mijając ten właśnie przejazd o ktorym wspomniałem. Nie ma tam nić informacji o autobusach zastępczych.

Ale jak jedzie to zazwyczaj stoi klient i zatrzymuje samochody... koleżanka widziała później towarowy.
@widmo82: Niemożliwe że tam coś osobowego jeździ, bo od jakiegoś czasu już na terenie Radomia usuwane są np. słupy i przewody trakcyjne, więc mógł chyba tylko jechać jakiś spalinowy towarowy. Co do przejazdu na Energetyków to i tak po remoncie będzie zlikwidowany (to samo jeszcze co najmniej z przejazdem w Starej Woli), bo ma być tam robiony nowy wiadukt w ciągu Energetyków :D Wiadukt na Kozienickiej też będzie całkowicie przebudowywany.
@PolskaB: chwila chwila, jak to w ciągu energetyków będzie wiadukt tak samo jak na Starej Woli? masz jakis plan jak to ma wyglądac? Co z dodatkową stacją PKP między dw. glównym w Radomiu a Lesiowem? Ostatnio słyszę o stacji pod wiaduktem na ul. Żeromskiego a przecież bardziej przydałby sie gdzieś własnie w okolicy os. Gołebiów (dla tej częsci miasta)
@widmo82: Trochę źle napisałem, ma być jeden wiadukt mniej więcej pomiędzy obecnym przejazdem na Energetyków, a ulicą Stara Wola Gołębiowska i ma być używany jako przejazd przez tory dla tych 2 ulic (możliwe że dla Nowej Woli też ale nie jestem pewny, bo to już trochę daleko). Poniżej wycinek z projektu (chyba nie najnowsza wersja, bo trudno coś znaleźć, ale mniej więcej tak to ma wyglądać - od obecnego przejazdu na
Pobierz PolskaB - @widmo82: Trochę źle napisałem, ma być jeden wiadukt mniej więcej pomiędzy ...
źródło: comment_CJ58me5KOaBLsKSTC0mEcAH6WH1R2GKR.jpg
@PolskaB: to będzie totalna głupota jak faktycznie uruchomią tyle nowych przystanków. Pociąg będzie jechał 3h z Warszawy by zatrzymywać sie co chwilę. Co i nnego gdy miasto ma możliwość stworzenia czegos na wzór SKMki, ale u nas... nie widze takiej możliwości. Dzieki za solidne info.
PS: jak ktos bedzie chcial jechać w stronę Firleja to sporo nadrobi, ale niestety taki koszt bezkolizyjnego przejazdu.
- rozumiem, że przejazd w ciagu NWG zostanie
@widmo82: Na 100% będą te przystanki, bo to wszystko jest w projekcie trwającej właśnie modernizacji. Nie rozumiem szczególnie tego przystanku pod Żółkiewskiego na pustkowiu przy ciepłowni, ma tam niby powstać jakiś punkt przesiadkowy z parkingiem, ale wątpię żeby to się sprawdziło. Na szczęście będą pociągi IC czy TLK, więc nie każdy będzie się musiał tam zatrzymywać (a łącznie do Warszawy będzie po drodze już ponad 30 przystanków :D). BTW patrząc teraz
@widmo82: Co do NWG to nie jestem teraz w 100% pewny, bo z jednej strony tam jest tylko kilka domów po drugiej stronie torów, ale bez przejazdu byłyby odcięte od świata w razie np. kolejnej awarii mostu w Krzewieniu. Może planują tam później doprowadzić drogę wzdłuż torów. Ogólnie dużo zbędnych przejazdów się likwiduje, bo przy torach na 160km/h tak jest bezpieczniej. BTW patrząc na ten plan to ma być wiadukt kolejowy