Wpis z mikrobloga

@kurazjajami: Muli nawet znacznie (chociaż nie jakoś strasznie dramatycznie), za to ciężki do zabicia ( ͡° ͜ʖ ͡°) Moja siostra miała taką, kupiona z przebiegiem jakoś ponad 200k, zrobione prawie 200k na LPG i poszła dalej i ponoć wciąż jeździ ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@aksal89: No właśnie z jednej strony potrzebuję auta tylko do miasta (Wrocław here), ale raz na miesiąc czy tam na dwa robiłbym jakąś dłuższą trasę > 400 km.

A to, że eksploatacja tania i ciężko zabić ten silnik to wielki plus...
@kurazjajami: Tania jak cholera - nie znosiłem tego auta, bo nudne jak szlag, ale moja siostra ją uwielbiała i gdyby nie to, że dostała służbowe auto to pewnie dalej by jeździła tą Astrą ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jeździła nią 9 lat i chyba nigdy nie było żadnej awarii, a najlepsze było, jak robiła remont zawieszenia i hamulców (o ile pamiętam - zawieszenie komplet, hamulce sam przód, albo
@kurazjajami: 1.6 8V nawet nie patrz, nie jedzie to w ogóle. na plus że rozrząd bezkolizyjny.
1.6 16V 101KM już jako tako ujdzie, sam posiadam i da się nim jeździć, ale trzeba go deptać, nie ma tak że sobie muskasz pedałem gazu. Zrobiłem nim już 10k km to mam średnie spalanie 9.74 L gazu /100km
1.8 125KM już się odpycha.
Miałem przez 6 lat silnik 1.4 16v 90km z LPG, sprzedalem niedawno ale ogólnie byłem zadowolony, tak jak inni piszą konstrukcja prosta i tania w naprawach. Ja głównie jeździłem sam to wg mnie calkiem dynamiczne auto, wyprzedzać można bez problemu. Przy cięższej nodze spalanie 9l lpg/100km. Miałem okazję jeździć 1.6 8v i czuć że jest odczuwalnie słabszy.