Wpis z mikrobloga

@nocny: przeciez oni to mieli przygotowane juz dawno temu, oni nie robia tego dwa dni przed releasem :D maja gotowy model biznesowy i wydaja te skrawki tak jak zalozyli dawno temu

Postaci jak i bronie maja pewnie na najblizsze 2 sezony gotowe, teraz zbieraja zniwo (hajsy) i skupiaja sie na optymalizacji jak i naprawie bledow zglaszanych przez graczy :D

A niektore skiny do broni maja lepszy celownik niz podstawowy i daje
@nocny: @funk:
Tak jak Funk powiedział.
Gra jest gotowa od 2018roku.
Jako nowe IP została doszlifowana wyjątkowo dobrze, zero bugów wtapiania sie w tekstrury itd.
PUBG po 2 latach nie jest tak doszlifowany jak apex od dnia pierwszego.
@nocny: w apexie skiny to są w zasadzie rekiny z innymi kolorami. Przynajmniej jak jeszcze w to grałem. Co to daje? Niby nic, ale można sobie customizować postać żeby w jakimś stopniu odróżnić się od reszty i pochwalić się przed randomami. Gra jest za free więc zapłacienie czasem za skina wydaje się być w miarę okej i dla twórcy i dla konsumenta.
Dzieci powiedźcie mi co wy widzicie w skinach i całej tej kosmetyce w grach, co jest w tym fajnego i i niezwykłego?


@nocny:
1) można podrasować wygląd swojej postaci
2) wesprzeć dalszy rozwój gry w grach f2p
3) plus w związku z punktem dwa przekonywać innych developerów, że nie trzeba do cashshopu wstawiać przedmiotów wpływających na balans rozgrywki, żeby zarobić, a wręcz przeciwnie
@nocny: no co do czasu. To takiego skina dużo szybciej zrobić niż dodać nowa postać czy broń. Skin zazwyczaj zmienia tekstury, być może trochę model. Przy nowej postaci masz oprócz jej modelu cały szereg spraw związanych z jej mechaniką.

I imo skiny są w miarę łatwym sposobem zachowania świeżości w grze. Bo te gry stawiają na dziesiątki, jak nie setki godzin gry. Więc bieganie wciąż przy defaulutowych postaciach mogloby tracić nudą,
@nocny: jeśli muslisz ze ludzie tworzący skiny do gry to ci sami ludzie którzy implementują nowe funkcjonalności to mam dla Ciebie dobra wiadomość - mylisz się.
@nocny:

1. Od kosmetyków są inni ludzie niż od gameplayu
2. Pozwala to zarobić gierce, która jest DARMOWA i m.in. wspierać jakieś wydarzenia e-sportowe w przyszłości.
3. Ludziom, którzy spędzają w tej grze sporo czasu po prostu podoba się pomysł wyróżnienia się w tłumie. Dla człowieka zachodniego (zwłaszcza Amerykanów) jest to ważne by mieć wybór - gierki im go dają.