Wpis z mikrobloga

1. Skończ liceum
2. Stajesz przed wyborem co dalej
3. Idz na studia bo chcesz zostać nauczycielem
4. Znaj stawki i godziny pracy nauczyciela
5. Ukoncz 5 lat studiów
6. Zatrudnij się jako nauczyciel
7. Protestuj, że mało zarabiasz i miej pretesje do rządu i całego świata xD

XDDD

#nauka nie chce mi sie tagów szukać xD
  • 114
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 26
@mar1in: ty deblu xD typowy Polak - nie mam pojęcia więc się wypowiem.
Tu chodzi o to, że im zabrali kartę nauczyciela, jest niż i nie ma etatów oraz są problemy z awansami.
Nie - nie jestem nauczycielem, ale rozbraja mnie ignorancja wypokowych mędrców.
  • Odpowiedz
@jakno: Ten argument jest tak głupi, że to aż boli. Jakość społeczeństwa jest uwarunkowana jakością edukacji (nie tylko, ale w dużej mierze). Jakość edukacji zależy głównie od ludzi którzy tej edukacji dostarczają. Wolałbym jednak, by tak odpowiedzialne stanowisko (jest ono odpowiedzialne, nawet jeśli współczesne realia sprowadziły je go pustego klepania regułek) piastował ktoś z pasją i powołaniem, aniżeli ktoś komu nie powiodła się kariera naukowa. Miałem co najmniej kilkoro świetnych
  • Odpowiedz
  • 0
edukacja jest w czarnej dupie

@szalony_ikar Od kiedy? Gdy czytałem badania dotyczące uczniów z różnych krajów to wypadaliśmy dość dobrze na tle reszty świata.
  • Odpowiedz
@jakno masz rację, niepotrzebnie Cię tak nazwałem, wybacz.
Ale nadal nie masz racji, bo idąc Twoją logiką to nauczycielami powinni być sami ludzie bez ambicji pogodzeni z bieda pensją, bo nigdzie indziej im nie wyszło. A zwiększenie pensji nauczycielom zwiększy konkurencję wśród nich co będzie skutkować lepszym nauczaniem.
  • Odpowiedz
@KKK1337: Panie kierowniku- zbawco rynkowy, nauczyciele na prywatnym zarabiają to samo bo u konkurencji g---o, więc więcej nie dadzą i to w dodatku bez przywilejów z Karty Nauczyciela, także ten, obadaj temat zanim coś napiszesz.
  • Odpowiedz