Wpis z mikrobloga

Mirki polecają #ksiegowosc #infakt? Chcę skorzystać z ich biura księgowego, bo mają sporo fajnych funkcjonalności. Do tego 99 zł, to prawie jak za darmo.
Obawiam się tylko, czy ktoś faktycznie poprowadzi mnie za rękę i będę miał spokojną głowę. Wszystko tam wygląda spoko. Reprezentują w razie kontroli, wysyłają jpk, a apka pokazuje opłaty i terminy. Pytanie tylko, czy zdarza im się coś grubo #!$%@?ć albo zapomnieć o biednym przedsiębiorcy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#rachunkowosc #wlasnafirma #biznes #przedsiebiorczosc
  • 9
@szukam_pracy_: 99 netto ( ͡º ͜ʖ͡º) Dolicz podatki. Ale tak - korzystam od dwóch miesięcy i jestem zadowolony. Przydzielili mi fajnego księgowego, do którego mogę dzwonić nawet w nocy. Fajna sprawa, że faktury mogę "zeskanować" aparatem telefonu z poziomu aplikacji i od razu wysłać do zaksięgowania. W sumie nie mam doświadczenia z innymi formami księgowości, ale za tę nieco ponad stówkę mam spokojną głowę.
@UberKatze: VAT zapłacę, VAT mi zwrócą, łotewer. Poza tym leci w koszty. Wszystkie oferty dla przedsiębiorców podaje się netto. To nadal dobra cena :D
To spoko, właśnie się zastanawiałem, czy ten dedykowany księgowy, to nie tak, jak dodzwonić się do operatora komórkowego. Ale skoro ogarniają temat, to nie ma konkurencji.
To spoko, właśnie się zastanawiałem, czy ten dedykowany księgowy, to nie tak, jak dodzwonić się do operatora komórkowego. Ale skoro ogarniają temat, to nie ma konkurencji.


@szukam_pracy_: To są zwykli księgowi, którzy mają podpisane umowy z infaktem na świadczenie usług. Dostajesz jednego konkretnego księgowego i on Cię rozlicza. Możesz trafić na jakiegoś dzbana, ale myślę, że jest bardzo mała szansa na to.