Czego wypada się nauczyc przed aplikowaniem na stanowisko junior it support ? Może ktoś jest na takim stanowisku i chciałby się podzielić jak mu się pracuje? + Może jakieś porady czy coś
@Ketra: budowa kompa, rozwiązywanie typowych usterek np. dlaczego się nie uruchamia mimo, że jest włączony do prądu. Podstawy sieci LAN, pracy w Active Directory. Generalnie jeśli jedynym rozwiązaniem na drobne problemy z systemem u Ciebie to zrobienie formata to nawet nie aplikuj.
@Mirkoszczur: na rozmowie o pracę nie będziesz miał googla ( ͡°͜ʖ͡°)
@Ketra: jeszcze powinieneś być gotowy na pracę z ludźmi, którzy niekoniecznie mają wysoką wiedzę na temat obsługi komputera. No i na roszczeniowość, dzbanizm, cwaniactwo - najpierw parę razy dasz się zrobić jak dziecko przez co dostainesz zjeby od szefa, a potem się jako tako uodpornisz.
@Ketra: niestety ale w technikum i na najlepszych uczelniach nie uczą jak pracować z użytkownikami, szczególnie tymi trudnymi.
Przykład z mojej poprzedniej firmy: babka, przewrażliwiona na punkcie tego, że ktoś jej się gapi w monitor oraz jak ktoś patrzy na klawiaturę gdy wpisuje hasło do jakiegokolwiek systemu. Wystarczyło, że na chwilę spojrzałeś na klawiaturę gdy to robiła, a ta już dzwoniła do mojego szefa ze skargą, że mógłbym jej jakieś
@Ketra: Jak pisał @matwes, Active Directory, exchange, windowsy od 7 do 10, trochę o Win Server od 2008, office, różne problemy z sieciami, drukarkami. Budowa komputera, nawet znajomość htmla czy pisanie skryptów.
@Ketra: mój pierwszy dzień to było złożenie swojego kompa i zainstalowanie na nim Windowsa. Plus wycieczka po firmie. Szkoleń płatnych, certyfikowanych nie było, jak już to szedł od nas kolega co najdłużej pracował i przekazywał dalej wiedzę. Poza tym proszę Was...kto świeżaka zaraz po technikum dopuści do kontrolera domeny. Przez prawie 2 lata musiałem prosić kolegów z wyższymi uprawnieniami by mi wpinali komputery do domeny, gdy skończyłem takiego składać i
Może ktoś jest na takim stanowisku i chciałby się podzielić jak mu się pracuje?
+ Może jakieś porady czy coś
#it #informatyka #junior #pytanie #itsupport
@Ketra: jeszcze powinieneś być gotowy na pracę z ludźmi, którzy niekoniecznie mają wysoką wiedzę na temat obsługi komputera. No i na roszczeniowość, dzbanizm, cwaniactwo - najpierw parę razy dasz się zrobić jak dziecko przez co dostainesz zjeby od szefa, a potem się jako tako uodpornisz.
Przykład z mojej poprzedniej firmy: babka, przewrażliwiona na punkcie tego, że ktoś jej się gapi w monitor oraz jak ktoś patrzy na klawiaturę gdy wpisuje hasło do jakiegokolwiek systemu. Wystarczyło, że na chwilę spojrzałeś na klawiaturę gdy to robiła, a ta już dzwoniła do mojego szefa ze skargą, że mógłbym jej jakieś
Dzięki wielkie (づ•﹏•)づ
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora