Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania

#zwiazki #logikaniebieskichpaskow

Mirki ,różowy here lvl 25, jestem w związku od 8 lat mój niebieski lvl 30. Generalnie to dobry chlopak, sporo pomaga w domu, nie ma dla niego problemu ugotować obiad albo zrobić pranie i wiele razem przeżyliśmy.
Problem jest z jego podejściem do zarobków. Ja też nie mam kokosów zarabiam 2.5 - 3k na rękę, studiuję Informatykę więc w perspektywie czasu będę zwiększać swoje zarobki. Natomiast on- najniższa krajowa i zero ambicji do zmiany tego stanu rzeczy. Tak mu dobrze bo w robocie może się #!$%@?ć i nie ma żadego ciśnienia. Źle mi z tym bo nie odnajduję się do końca w takiej roli. Nie chodzi o to, że chciałabym leżeć w domu i pachnieć jak #p0lka , ale nie mogę nawet myśleć o dzieciach w przyszłości bo na mnie leży ciężar zarabiania pieniędzy. Rozmawiałam z nim o tym delikatnie i zostałam zszufladkowana jako materialiska (osobiście nie uważam się za materialistkę, ale nie chciałabym wegetować resztę życia i nie oszukujmy się kasa jest niezbędna )

Pokażcie swój punkt widzenia na ten temat mirki. Ja za dużo wymagam ? Co byście zrobiły w takiej sytuacji mirabelki ?

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Nie siedź w domu w ferie i w wakacje
  • 63
  • Odpowiedz
Stary Koń: Masz normalne, zdrowe podejście, zaraz przegrywy życiowe będą ci cisnąć że jesteś roszczeniowa polka.
Prawda jest taka że żeby zarabiać w tym kraju minimalną to trzeba być absolutnym dnem i zerem, a do tego śmierdzącym leniem.
Jak marzy ci się normalne życie, dzieci, a nie wegetacja od pierwszego do pierwszego to przemyśl, czy chcesz mieć u boku taką miernotę bez ambicji.
Facet to facet, powinien mieć jaja, dziecka za
  • Odpowiedz