Wpis z mikrobloga

@DubStep_Gun: w 4.7 to glownie panewki, ale tego raczej nie zdiagnozujesz. Silnik ma pracowac rowno, bez stukow/klikania/cykania. Na rozgrzanym musi trzymac ksiazkowe cisnienie oleju (wartosc w serwisowce, na konsoli jest wskaznik). Skrzynia musi plynnie zmieniac biegi, najlepiej zeby nie przeciagala. Blacharsko to glownie gnija tylne blotniki w dolnej czesci przy drzwiach. Mozna przejechac miernikiem lakieru. Luz na kierownicy bedzie pewnie spory w porownaniu z osobowka, ale tym sie nie ma
  • Odpowiedz
@BratProgramisty: Mieć takiego Jeepa to jak wygrać z rakiem. ()
Więszkość moich znajomych marzy o jakimś Ferrari, Bmw z M pakietem, Stingerami i innymi dziwactwami.
Mi się marzy XJ trochę zmotany albo niepsujący Land Rover Discovery ;d
  • Odpowiedz