Wpis z mikrobloga

Hej mirki i mirabelki, poszukuje miejskiego auta na pierwszy swój samochód, chciałbym by był dość ekonomiczny i żeby części nie kosztowały krocie, ogólnie mam 10tyś zł na auto ale mój budżet to 5-7tyś zł bo muszę mieć jeszcze kasę na konieczne wymiany przy zakupie, przeglądy, i inne.

również nie znam się na samochodach za bardzo, co myślicie o firmach które pomagają kupić auto? Wiem że koszt takich firm to 250-600zł czy warto wydawać taką kwotę przy aucie za 5-7tyś zł?

#auto #samochody #pierwsze4kola #kierowcy #prawojazdy #pomocy #motoryzacja
  • 16
@magiol: Nigdy nie rozumiem argumentu „Panie auto za 5k będziesz sprawdzał?” Tak będę bo to są moje ciężko zarobione i oszczędzane pieniądze nie każdy może sobie pozwolić na zakup auta za 20/30k, tylko zawsze z tylu głowy trzeba mieć ze coś może być do roboty. A w tym buzdzecie to może jakies clio w 1.4 benzynka? Albo jakis Ford Focus ?
via Android
  • 0
A co sądzicie i renault megan 2 po lifcie czyli 2006-2008 (podobno po lifcie nie zdarzają się już przypadłości z lat 2002-2005, a właśnie taka meganka z tych lat oscyluje w moich widełkach cenowych.

Myślałem też o corsie C (za ta kase można kupić młoda i bogatą wersje)

Gdzieś w oczy też rzucił mi się fiat stilo (chciałbym grande punto ale mnie nie stać ( ͡° ʖ̯ ͡°))
@magiol: Meganke mam sam ale 3gen z tego co czytałem to uważać na te starsze 1.9dci 120km bo ma problemy z panewkami. A z benzyn to nwm ¯_(ツ)_/¯ ale podobno benzyny lubią gaz i są pancerne jeśli dbasz o wymiany oleju
@magiol: seat ibiza 3 generacji mam i sobie chwale bak 40l. Okolo 550km zrobie no przy jezdzie po miescie . silniki 1.4 benzyna a jak wyrwiesz w gazie to jeszcze lepiej . patrz rocznik 2005/7 te starsze maja problem z zaworami .
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@magiol: z budżetem trochę większym kupiłem ostatnio Fiata Grande Punto 1.4 95 KM i jak chcesz to mogę na PW poopowiadać trochę o nim, zastanawiałem się też nad Seatem Ibizą 3 1.4 86 KM.