Wpis z mikrobloga

@czornyj_bumer:

Generalnie jako właściciel VIII generacji mogę powiedzieć, że trzyma cenę, bo:
1. Dobrze wygląda.
2. Nie psuje się.
3. W dużej mierze łatwo jest znaleźć egzemplarz z polskiego salonu, z rąk prywatnych - Honda nie miała żadnych zniżek flotowych i leasingowych, więc większość egzemplarzy to osoby prywatne, co
  • Odpowiedz
  • 1
@kRz222 do każdej hondy produkują.

@Qrystus jakieś większe wady konstrukcyjne poza typowymi dla accordow sworzniami, braniem oleju przy większych obrotach? Z tego co wiem to lakier jest też cienki, nie to co miało miejsce w starszych wersjach Hondy. Sam mam accorda i chciałbym kupić z czasem VIII w pakiecie aero.

@Anal_i_zator w hondach wszystko pasuje o ile masz w środku jasne skóry i fajny pakiet stylistyczny.

@Neoplan też
  • Odpowiedz
@b0Ls: Nic mi na temat sworzni nie wiadomo, co do oleju to komputer sam decyduje o wymianie po ok. 10 tysiącach km, w moim 2.0 najwcześniej kontrolka zapaliła się po 8000km, ale średnio to jest właśnie 10k.

Lakier jest cienki i łatwo się rysuje. To prawda. Z wad konstrukcyjnych:
- listwy przy szybach się odklejają -> Mi to robiło ASO za darmo 2 razy.
- ruda przy szyberdachu -> mam
  • Odpowiedz
  • 0
@Qrystus czyli ogólnie nie jest źle. Fajne samochody i rzadkie na naszych polskich drogach. Tylko te wyposażenie nie jest takie no za bogate.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@b0Ls: hmm. Ja mam wszystko czego potrzebuje a mam elegance.

Brakuje mi tak naprawdę tylko xenonow.

Automat jest.
Grzanie
  • Odpowiedz