Wpis z mikrobloga

Hej mirki z #programowanie mam pytanie odnośnie freelancingu.

Pracuję już kilka miesięcy zdalnie na b2b i chciałbym jako kolejny etap spróbować zrobić dodatkowo coś na zlecenie, aby docelowo móc pracować w trybie bardziej "zadaniowym". Nie mam za dużo doświadczenia, 2,5 roku, ale potrafię spokojnie zrobić projekt od początku do końca (db, backend, frontend, testy, build, deploy). Problem jest w tym, że pracuję w #java (spring/jee) i #angular a większość ogłoszeń na stronach typu upwork to jakieś małe chałtury w wordpressie itd. Jest sens szukać w tych technologiach pracy na zlecenie czy raczej to korpo-technologie i nie ma szans? Gdzie szukacie roboty?
  • 5
  • Odpowiedz
@KrwawyKefir a jaki zarobek Cię interesuje na własnej działalności? Przy takich projektach na upworku ciężko zarobić dobre pieniądze. Chyba że celujesz s zarobki do 10k brutto to możesz sobie tam poradzić, ale i tak lekko nie będziesz miał tak jak w korpo
  • Odpowiedz
  • 0
@OsamaPepe to, co zarabiam teraz mi starcza aż nadto, na początek chciałbym coś wziąć, żeby nie siedzieć ciągle przy jednym projekcie i żeby spróbować takiego trybu pracy, a dodatkową kasę po prostu odłożę. Ale mimo wszystko hinduskie stawki mnie nie interesują, myślę, że minimum to 20$/h chciałbym mieć. I właśnie o to chodzi, czy ze skilla i które mam (java + angular) da się w ogóle coś sensownego wykręcić w takim
  • Odpowiedz
@KrwawyKefir tak, ale pod warunkiem inwestora z Polski. Zagraniczny Ci tyle nie da bo będzie wolał tańszego. Tylko łatwo projektów tak nie wyrwiesz. Ja jak wstawiłem projekt przepisania aplikacji z web forms na mvc to w 8 godzin dostałem 48 propozycji. Także lekko tam nie ma
  • Odpowiedz
Java - angular to jak wspomniano wcześniej, trochę korporacyjne połączenie i najlepsze czasy ma juz za sobą. Teraz to głównie utrzymywanie starego kodu.

Może doucz się Node.js i szukaj pracy ze stackiem Angular - Node?

Ewnetualnie zmień frontendową technologię na Reacta.