Wpis z mikrobloga

@sylwke3100: @Zralok: Popatrz jak przez lata KW odrobilo straty i zaczelo generowac zysk i na dodatek inwestuje go w rozwój taboru! Nie wspominajac o polaczeniu calej WLKP z Poznaniem, dzieki czemu tysiace osob ma lepsze mozliwosci zawodowe. Nie brzmi jak państwówka tylko jak świetnie zarządzane przedsiębiorstwo. A u PKP? Jak w chlewie obsranym gównem. Wiecznie przepelnione pociagi i antyczne wagony, przy X razy wiekszym zysku, ktory rekompensuje obszar dzialania, a
@BlackDave: Akurat jesli chodzi o trasę 271 Wrocław - Poznań to przez parę lat coś dygnęło. Zamiast 3,5 godziny przejeżdzam tą trasę w 2,5. To aż 165km więc jak na PKP to prędkość kosmiczna. Jeszcze trochę i dystans 250 km jaki dzieli mnie od miasta rodzinnego będę mógł pokonać zbiorkomem w krócej niż 6 godzin ( ͡ ͜ʖ ͡)
A u PKP? Jak w chlewie obsranym gównem. Wiecznie przepelnione pociagi i antyczne wagony, przy X razy wiekszym zysku, ktory rekompensuje obszar dzialania, a mimo to oprocz Pindolinio w NIC nie inwestuja. Od 2014 nic sie nie zmienilo, przynajmniej na trasie Wrocław-3city...


@BlackDave:

Ech...
https://www.intercity.pl/pl/site/o-nas/dzial-prasowy/aktualnosci/pkp-intercity-kolej-duzych-inwestycji-7-mld-zlotych-inwestycji-w-komfort-naszych-pasazerow.html

https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/pkp-intercity-w-2018-roku-przewieziemy-46-mln-pasazerow-89987.html

Prognozowany zysk netto spółki, oczywiście po doliczeniu dotacji, którą za wykonywanie usług PSC otrzymuje PKP Intercity, ma wynieść około 190 mln zł.


Dodam że zysk