Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 219
#komputronik odpowiedział w związku z moją #afera. Tłumaczą, że to wszystko wielka pomyłka. Każdy niech sam sobie oceni tę sytuację. Miło że zaproponowali "odszkodowanie", szkoda że w postaci bonu. Z jednej strony profesjonalne rozwiązanie problemu, z drugiej taki problem nie powinien mieć miejsca w tak dużej firmie... W każdym razie udało się rozwiązać sprawę polubownie. Podziękowałem za wyjaśnienia i propozycję. Nie zgodziłem się na wymianę joycona i bon, zostałem przy zwrocie pieniędzy za całą konsolę i zamówię nową na Amazonie :)

Wołam wszystkich wykopujących moje znalezisko, aby poznali finał sprawy. Wybaczcie jeśli ktoś sobie nie życzy ( )
Pobierz
źródło: comment_oNd5cO0P3XOMOl4XAFz4fpWYdaipWPOJ.jpg
  • 50
@Kris515: to akurat mnie nie interesuje skąd biorą co, ważne jak wygląda obsługa klienta i gwarancja w Amazonie. Najczęściej jest to zgłoszenie, wysłanie zepsutego towaru, otrzymanie nowego. A oni już się martwią o naprawę.

@nightcom: nie wstawię foci, bo tak jak napisałem, nie przystałem na ich rozwiązanie - zostałem przy odstąpieniu od umowy i zwrocie pieniędzy. Wolę gwarancję Amazona niż stówkę w Komputroniku
#komputronik odpowiedział w związku z moją #afera. Tłumaczą, że to wszystko wielka pomyłka. Każdy niech sam sobie oceni tę sytuację. Miło że zaproponowali "odszkodowanie", szkoda że w postaci bonu. Z jednej strony profesjonalne rozwiązanie problemu, z drugiej taki problem nie powinien mieć miejsca w tak dużej firmie... W każdym razie udało się rozwiązać sprawę polubownie. Podziękowałem za wyjaśnienia i propozycję. Nie zgodziłem się na wymianę joycona i bon, zostałem przy zwrocie
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@aspk:

Wynika z niego wprost, że to właśnie osoba, która dostała maila, czyli odbiorca ma prawo do decydowanie o rozpowszechnianiu otrzymanej wiadomości.
Opisana w głównym wątku sytuacja, podobnie jak każde inne zgłoszenie reklamacyjne, została rozpatrzona w standardowym trybie. Niestety z powodu niefortunnej pomyłki doszło do nieporozumienia, za które naszego klienta raz jeszcze przepraszamy. Cała sprawa została wyjaśniona i rozwiązana w oparciu o obowiązujące standardy. Jednocześnie chcielibyśmy zaznaczyć, że nasza marka niezmiennie, już prawie od 23 lat jest otwarta na dialog z konsumentami. Zarówno nasz serwis, jak inni eksperci są zawsze do Państwa dyspozycji, aby