Wpis z mikrobloga

@Fifth_Element: Okej masz rację :) Ciężko mi wypunktować, bo moim zdaniem w tej grze nie działa praktycznie nic ale:
*Liniowość rozgrywek -> Cuda świata są praktycznie identyczne, odrzucanie jedynie 3 kart ze stosu powoduje, że rozgrywki są bardzo podobne.
*Przypadkowość zwycięstwa - wczoraj miałem grę, w której nie byłem w żaden sposób skontrować przeciwnika przed wygraniem na symbole, tak się po prostu ułożyły karty.
*Przypadkowość całej rozgrywki - generalnie w tej
@Nie_umre_za_ciebie: Jedna z najczęściej granych gier przeze mnie do grania z dziewczyną. Mamy około 25 partii.
1. Czy gra jest liniowa? No tak, są zawsze te same karty. Ale możemy mieć kilka pomysłów na grę i musimy się dopasować do strategii przeciwnika. Nie wystarczy wymyślić swoją i trzymać się jej do końca gry.
2. Kilka dróg do zwycięstwa. Wbrew temu co mówisz militarne zwycięstwo jest dość częste BEZ żetonu militarnego (jest
Wbrew temu co mówisz militarne zwycięstwo jest dość częste BEZ żetonu militarnego


@Fifth_Element: Jak dla mnie zwycięstwo militarne bez wyjątkowo szczęsliwego ułożenia dla gracza, który się zdecydował zbierać czerwone karty jest możliwe tylko i wyłącznie jeżeli drugi gracz popełni absurdalne wręcz błędy - to co pisałem ta gra to kółko i krzyżyk.
*Przypadkowość zwycięstwa - wczoraj miałem grę, w której nie byłem w żaden sposób skontrować przeciwnika przed wygraniem na symbole, tak się po prostu ułożyły karty


@Nie_umre_za_ciebie: Bo trzeba wcześniej pomyśleć, żeby podebrać kilka i uniemożliwić przeciwnikowi takie zwycięstwo.

*Przypadkowość całej rozgrywki - generalnie w tej grze nie da się obrać żadnej strategii, ponieważ mechanizm doboru żetonów za dubel symboli nauki sprawia, że to zwykła ruletka czy ci się trafi symbol czy
@Fifth_Element: Ominąłem to zdanie w instrukcji i myślałem, że działają tak jak znaczniki surowców w tym miejscu xD Właśnie przeczytałem przed chwilą odpowiedź na forum, gdzie podali nr strony i dopiero zauważyłem...