Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Studiuję informatykę na jednej lepszych politechnik w Polsce, chociaż to żaden powód do dumy, bo to w końcu nie to samo co prawo #pdk. W liceum ostro zakuwałem do matury, mało imprezowałem, bo zależało mi na dobrym wyniku. Zacząłem chodzić na prawko, bo rodzice chcieli mi sfinansować, ale akurat teoria kolidowała mi z korkami grupowi, więc jako że na maturze mi bardziej zależało, to olałem(za teorie zabuliłem tylko 200zł, dopiero część praktyczna jazd była płatna, więc stratny za bardzo nie byłem). Po maturze od razu pojechałem zagranicę trochę zarobić, więc wiadomo - prawka nie kontynuowałem. Potem wróciłem, pierwszy rok studiów,dużo majcy. No i musiałem dodatkowo pójść na pół etatu do pracy do serwisu komputerowego, gdzie zbyt wiele nie zarabiałem, bo rodzina stwierdziła, że powinien sam się utrzymywać, bo ich nie stać i jestem już pełnoletni. Tak więc postanowiłem olać to prawko, bo by mi za bardzo kolidowało z pracą i studiami, jednocześnie zająłem się #programowanie na poważnie, aby zostać #programista15k. Czas leciał, a ja ciągle byłem zajęty pracą, nauką itd, poznałem obecną różową, której dotyczy to wyznanie. Do szkoły pracy, tramwajem jeździłem 10-15 minut, więc nawet prawka nie chciało mi się zaczynać.