Wpis z mikrobloga

@11mariom: swoją drogą spora różnica w tych KM by robiło to ludziom różnicę? Ja rozumiem, że ktoś na krajówkach zamiast 90 km/h, jedzie np. 140 km/h, ale ta nowa CBRka pewnie bez problemu daje radę więc zastanawiam się, gdzie ktoś wykorzystuje moc motocykla (zakładając, ze na tor wybiera się 2-4 razy w roku), gdzie łamie przepisy przeginając z prędkością, że musi mieć np. minimum 120 KM ( ͡° ͜ʖ
@Hamza bardziej chodzi o to zeby zapiac sobie w miescie 4 bieg i przejechac na nim cala trase nie wachlujac biegami jak #!$%@? przy zwalnianiu przyspieszaniu. Jak masz troszke wiecej koni i wiekszy moment to masz tez elastycznosc.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Hamza: jest jakieś 15KM różnicy, 15% (f4i ma 110KM). Sporo. Ale dlatego chcę się przejechać, bo może marudzę niepotrzebnie.

Ale od następnego motocykla oczekiwałbym właśnie 120+KM, nie 95KM.
@panDyskietka: @11mariom: aż tak to niekomfortowe? to może automat lepiej kupić ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A w ścigaczach vmax na pierwszym biegu to chyba nawet 175 km/h w przypadku litrów? a cbr600rr ma 125 km/h na jedynce? Ktoś kto się nie zna napisałby, że skoro tyle da się jechać na jedynce, to w mieście trzeci, czwarty bieg wystarczą w zupełności (a przynajmniej w miastach z ograniczeniami
@11mariom: a nie chcesz litra 200 KM? jeśli nie chcesz, to z jakiego powodu? doświadczenie zapewne masz wystarczające by na takim sprzęcie jeździć i nigdy byś nie narzekał na brak mocy
@verc: w tym sezonie będę prawdopodobnie kupował wersję bez owiewek CB650R, chyba że mnie jakoś strasznie zniechęci na jazdach próbnych ( ͡° ͜ʖ ͡°) Aktualnie jeżdżą po Polsce z oficjalną prezentacją u dealerów, jak kogoś interesuje, to sobie może sprawdzić kiedy będą w jego okolicy i się przymierzyć.