Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Zamówiłem zasilacz do kompa, na stronie wszystko ładnie pięknie a w emailu że brak w magazynie. #xkom Co teraz anulować czy zapłacić ? @xkom Tez śmiesznie czekać tyle czasu aż wyślą dane do przelewu zamiast z automatu przekierować. Miałem zamówić na morele ale po aferze to nie dziękuję.
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Zanael: miałem kiedyś tak samo. Anulowałem zamówienie, a po kilku dopytałem o dostępność produktu czy rzeczywiście mają na stanie i zamówiłem ponownie. Dane do przelewu są też w proformie, można ją ściągnąć po wejściu w zamówienie (pole e-dokumenty), powinna tam być.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@spiewako No właśnie jakoś taki ułomny. Teraz dostałem wiadomości że zamówienie jest kompletne i przekazane do realizacji. Chyba dawno nic nie zamawiałem czy te strony sie w rozwoju cofają albo ja za dużo wymagam.
  • Odpowiedz