Wpis z mikrobloga

Czołem! Mam taką historię z tłumikiem: ori przerdzewiał i nie było szansy już go pospawać więc padła decyzja o wymianie. W warsztacie zawołali sobie 400zł z robocizną- uznałem że o sporo i że zaszaleję: kupiłem "dedykowanego" Ultera dla BMW 318i. Niestety ale w środku tak rezonuje przy 3k obrotów że nie da się podróżować w trasie. Z zewnątrz dźwięk przyjemny :)
I teraz clue:
1) czy da się jakoś wyciszyć taki tłumik?
2) czy polecicie jakiś serwis do tłumików w krakowie- rozważam wyciszenie/wymianę na nowy zamiennik
#bmw #e46
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@brasi24: nie wyciszysz chyba że pół auta oblepisz a koszt maty będzie większy niż tłumika. Zamiennik za 400 rozpadnie się po roku bo to pewnie te kupy z allegro sprzedawane po 200.
  • Odpowiedz
@brasi24: zamiennik z płuciennika/polmostrów czy jak im tam. Kiedyś asmet ponoć był przyzwoity ale się popsuł. Bosal ponoć też już blache ma cieńszą.
  • Odpowiedz
@scghost: @Kruszec: @chilon:

tak odgrzeję dla potomności- kupiłem na allegro zamiennik jakiejś włoskiej firmy i udałem się na podgwiezdną 4- tłumik świetny, ciężki i super tłumi jak ori, sam zakład jak najbardziej do polecenia- gość ma fach w ręku.
  • Odpowiedz