Wpis z mikrobloga

@tylkoprzejazdem no szukam czegoś co będzie mi robiło za bazę w CV. Nie mam studiów ani doświadczenia i pierwszy raz widzę praktyki gdzie przyjmują ludzi nie będących w trakcie lub po studiach.
@leedss: Firma ma parcie na przyjmowanie ludzi, bo dużo ludzi odchodzi. Ostatnio zrobili szkółkę pl/sql dla ludzi z ulicy, teraz szkółka javowa. To dobra firma żeby zacząć karierę, posiedzieć rok czy dwa i iść tam gdzie możesz się rozwijać i dają więcej.
@leedss: Trudno się takie wielkie korpo podsumowuje, bo wiele zależy od konkretnego projektu, a tych jest mnóstwo. Niektóre są bardzo ciekawe technologicznie, inne mniej. Na pewno niekonkurencyjne stawki dla osób doświadczonych odstraszają, ale szukasz na praktyki, więc ten minus odpada. Atmosfera jest super, mnóstwo młodych ludzi. Na start zdecydowanie polecam.
@leedss: Jeśli serio robili szkółkę dla ludzi z ulicy i mają aż taką rotację, to słabo świadczy o miejscu. Jak nie masz parcia to szukałbym coś lepszego.
@leedss: to jest programistyczna biedronka. Jeśli to staż/pierwsza praca i nie masz oczekiwań finansowych to spoko. Ale po pół roku szukałbym czegoś normalnego. Przychodzą do nas na rozmowy senior/lead developerzy z acc i czasami aż nam głupio ale nic poza junior nie możemy zaproponować. Zastanawiam się jak tam udają się projekty ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Crisu no ja to nawet za darmo mogę gdzieś robić przez pół roku lub rok. Po pierwsze potrzebuję doświadczenia do CV, bo sam widzę jak odstaję od innych kandydatów. Po drugie w jakiejś firmie zawsze więcej się nauczę pracując nad jakimś projektem, niż sam w domu.
@leedss: Jak nie masz innych alternatyw to ok, ale tak tylko żeby nabić doświadczenie do cv. Jak będziesz się uczył po godzinach i się nie zasiedzisz to spoko. Jak ogarniasz to nie zdziw się jak będziesz wiedział więcej od ludzi którzy siedzą już tam kilka lat ( ͡° ͜ʖ ͡°)