Wpis z mikrobloga

@marcu56: plucie szambem? XD ul Krakowska, jak widać, nie będzie główna drogą przelotowa dla samochodów i wcale bym się nie zdziwił gdyby ruch aut po tej przebudowie został tam znaaacznie zmniejszony - a jeśli okaże się, że tramwaje stoją to na pewno zostanie zmniejszony
  • Odpowiedz
@powaznyczlowiek: Twój pierwszy post nazwałem pluciem szambem, bo przyrównałeś nas do zgredów. Co do Twojego argumentu podanego dopiero teraz, to zobacz co dzieje się na Długiej.

a jeśli okaże się, że tramwaje stoją to na pewno zostanie zmniejszony


Świetna strategia, zaryzykujmy stworzeniem problemu, jak już się pojawi to szukajmy kolejnego rozwiązania.
Przypuszczam, że lubisz jak magistrat pali Twój hajs.
  • Odpowiedz
Twój pierwszy post nazwałem pluciem szambem, bo przyrównałeś nas do zgredów


@marcu56: bo jesteście zgredami - na 5 komentarzy 3 to narzekanie na coś co nawet nie zaczęło powstawać, w sytuacji gdy dzisiaj Krakowska wygląda jak g---o i jeździ się po niej jak po gównie

Świetna strategia, zaryzykujmy stworzeniem problemu, jak już się pojawi to szukajmy kolejnego rozwiązania.

Przypuszczam, że lubisz jak magistrat pali
  • Odpowiedz
@powaznyczlowiek: Za kilka lat to może będzie mieć sens, ale nie przy obecnych problemach Krakowa (przyrost mieszkańców, bloki na każdym kawałku zieleni, niewystarczająca infrastruktura drogowa, przyrost pracowników spoza miasta). Na ten moment zmniejszanie drożności dróg i pozwalanie na ruch aut po torach na poszczególnych drogach może się tylko gorzej odbić korkach w porannych porach. Jak dorośniesz, będziesz mieć dzieci i pracę, a twoje miejsce zamieszkania zmusi cie tego aby użyć
  • Odpowiedz
Jak dorośniesz, będziesz mieć dzieci i pracę, a twoje miejsce zamieszkania zmusi cie tego aby użyć samochodu zamiast komunikacji miejskiej to zrozumiesz o czym pisze.


@marcu56: dzięki ale już jestem duży i pracuje - nie mam dzieci, to prawda, ale jak tysiące innych rozsądnych ludzi wybieram nogi i rower, a do centrum jadę taxi albo autobusem ¯\_(ツ)_/¯ jak krakusy tego nie zrozumieją to będą się kisić w korkach i wcale
  • Odpowiedz
Dla mnie jedyny argument, by jeździć autem po mieście to okropne powietrze, którego wdychanie na przystanku to faktycznie słaba opcja.


@powaznyczlowiek: a znaczna oszczędność czasu i komfort podróżowania to nie argument?
  • Odpowiedz
@powaznyczlowiek: Za kilka lat to może będzie mieć sens, ale nie przy obecnych problemach Krakowa (przyrost mieszkańców, bloki na każdym kawałku zieleni, niewystarczająca infrastruktura drogowa, przyrost pracowników spoza miasta). Na ten moment zmniejszanie drożności dróg i pozwalanie na ruch aut po torach na poszczególnych drogach może się tylko gorzej odbić korkach w porannych porach. Jak dorośniesz, będziesz mieć dzieci i pracę, a twoje miejsce zamieszkania zmusi cie tego aby użyć
  • Odpowiedz
Tak jak na Kalwaryjskiej ?


@piekuo: popraw mnie jeśli się mylę ale na Kalwaryjskiej nie ma jak poszerzyć bardziej ulicy (nawet te chodniki są ultra wąskie), a co dopiero żeby ktoś tam celowo zwężał pasy ruchu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@powaznyczlowiek: ale po co poszerzać ulice ? Auta parkowały na chodniku ale tego zabroniono, zezwolono na parkowanie na jezdni i auta jeździły po torowisku (tak jak tu na Krakowskiej) i nagle ku zdziwieniu wszystkich urzędników okazało sie że tramwaj od Korony do Matecznego zalicza 15-20 minut opóźnienia.
Rozumiem że tak ma być dlatego robimy Krakowską z ruchem po torowisku ? Bo przecież jak tramwaje będą stały to sie ograniczy ruch
  • Odpowiedz
@piekuo: w ogóle nie łapiesz o co mi chodzi - Kalwaryjska jest normalna ulicą i imho nikt nie planuje tam na przyszłość zamykania ruchu dla aut - być może popełniono jakiś błąd ale ulica de facto jest przeznaczona w całości dla ruchu - być może tylko miejscami zajęta przez zaparkowane auta. Krakowska zaś moim zdaniem w ciągu kilku lat będzie zamknięta dla normalnych aut w ogóle i ta przebudowa która
  • Odpowiedz
@powaznyczlowiek: Dlatego przyczepiłem sie do tego co napisałeś, bo jeżeli auta będą blokowały tramwaje to okaże sie że nikt nic z tym nie zrobi, po prostu tak to zostawią i tak będzie BO CO NIBY ZROBIĆ
Możemy iśc dalej jeżeli nie chcesz brać pod uwage Krakowskiej bo jest za mało "tranzytowa"
Ulica Starowiślna jest tranzytowa w c--j - torowisko wydzielone linią ciągłą z zakazem ruchu samochodów po torach. Auta blokują
  • Odpowiedz