Wpis z mikrobloga

Mireczki, która z tych trzech jednostek się wymiguje.

W skrócie:
- Dokonałem zwrotu na Zalando, doszły na konto środki jednej z dwóch transakcji.
- Zalando podało mi nr blik transakcji i skierowało do Przelewy24.
- Przelewy24 kieruje z problemem do banku, cytując ich:

Jeśli któryś ze zwrotów nie jest widoczny na rachunku sprawę należy zareklamować w swoim banku podając w reklamacji odpowiedni numer zwrotu wskazany powyżej..

- Bank @mBank twierdzi że bez potwierdzenia reklamacji nie zacznie (jak na jednostkę bankową dziwne że nie wystarcza nr transakcji).
- Przelewy24 na to:

Niestety w przypadku transakcji BLIK nie mamy możliwości przesłania takiego potwierdzenia.

Cytowany tekst...Wykonał Pan płatność przy użyciu formy płatności BLIK, która obsługiwana jest przez platformę PSP (Polski Standard Płatności), która zrzesza w ramach tej usługi kilka banków. Procedura reklamacji takich transakcji (w tym brak zwrotu BLIK) zakłada złożenie pisemnej reklamacji w banku płatnika, który przekazuje reklamacje do PSP.

.
- Więc wracam do Zalando a oni:

niestety my posiadamy jedynie numer transakcji, ponieważ od nas nalezność jest wysyłana automatycznie przez system do serwisu "Przelewy24" dopiero oni wykonują bezpośredni przelew na Pana konto bankowe. Prosze złożyć reklamację w serwisie "Przelewy24".


-Kopiując powyższą wiadomosć i przesyłając ją do Przelewy24 ich odpowiedź wygląda tak:

Bank ma obowiązek przyjąć od Państwa reklamację na nieotrzymany zwrot od operatora BLIK. Jeśli bank odmawia przyjęcia reklamacji telefonicznie proszę złożyć reklamacje w formie pisemnej w placówce banku kub korespondencyjnie drogą listowną. W reklamacji należy podać udostępnione numery referencyjne zwrotów BLIK oraz kwotę i datę zwrotów.


I jak tutaj odzyskać swoje pieniądze? Łącznie dwa razy kontaktowałem się z obsługą @ZespolmBanku i dwa razy odpowiadają że mi nie pomogą bez pdf'a.

#mbank #oszukujo #zalando #przelewy24 #afera
  • 3
@Krzos, wyślij nam w tej sprawie maila na adres
kontakt@mbank.pl podając posiadane dane dotyczące zwrotu oraz informacje na temat transakcji, której on dotyczy czyli kwoty i daty transakcji płatniczej, której dokonałeś. Dodatkowo w mailu podaj numer posiadanego u nas rachunku co pozwoli nam na Twoją identyfikację. Na tej podstawie będziemy mogli zarejestrować reklamację.