Wpis z mikrobloga

Drogie @T-Mobile. Pragnę poinformować, że opłaconego rachunku w tym miesiącu, ode mnie nie zobaczycie. Wy sobie w #!$%@? lecicie, prawda? Internet przerywa co 2s, nie da się nawet #!$%@? do banku zalogować. Jeden pożar #!$%@?ł wam całą sieć? Czy wy #!$%@? serwery pod śmietnikiem trzymacie? To pokazuje jaką siecią jesteście i jak się dla was liczy klient, skoro cały budżet #!$%@? do niemiec, a nie na poprawę bezpieczeństwa i rozwoju. Żadne numery obsługi nie działają, macie nawet pełną skrzynkę w "Dział Obsługi Klientów Korporacyjnych". Wspomnę jeszcze o nagranej wiadomości dla klientów. Co wy tą wiadomość o pożarze na klatce schodowej nagrywaliście?

#tmobile #dymanienakase #afera #pozarwburdelu
  • 14
  • Odpowiedz
@Rejiv: nie wydymali, to ty wydymałeś małe fajne firmy które chętnie walczyłyby o zapewnuenie Ci najwyższego poziomu usług, sle wolałeś płacić dużej korporacji za minimalny poziom... no to masz co chciałeś, nie wiem co sobie wyobrażałeś
  • Odpowiedz
@Rejiv:
- Nie działa aplikacja i biuro obsługi abonenta
- Salony nie mogą nic załatwić bo nie mają dostępu do systemu
- Nie działa większość form doladowywania konta, nie przychodzą faktury, płatności nie są odnotowywane przez system
- serwery są wozone w ciezarowkach i samochodach do innego budynku, w którym próbują je wyczyścić, lub wysuszyć, a następnie uruchomić
- infolinia już trochę czasami działa, ale jest obsługiwana przez zwykłe komórki, nawet
  • Odpowiedz