Wpis z mikrobloga

Hej. Mam pytanie dotyczące #gwarancja #proline. 14.01 oddałem płytę główną na gwarancję. Dzisiaj zadzwoniłem do serwisu bo w ten poniedziałek mija 21 dni od momentu przyjęcia przez nich sprzętu. Dowiedziałem się że nadal nie wiadomo czy gwarancja została uznana czy też nie oraz że ponoć mają 21 dni ROBOCZYCH na to. W internecie wyczytałem że mają 14 dni kalendarzowych na odniesienie się do zgłoszenia a po tym czasie zgłoszenie uznaje się za zasadne. Z racji iż się na tym nie znam to proszę was moi drodzy o pomoc w tej sprawie.
  • 12
  • Odpowiedz
  • 0
A i w sumie może to będzie znacznie że nie składałem zamówienia online tylko kupiłem bezpośrednio w ich salonie
  • Odpowiedz
@zoober97: 14 dni kalendarzowych odnosi sie do niezgodności towaru z umową a nie skorzystania z gwarancji producenta. Gwarancja to dobra wola sprzedawcy/producenta. Wiec jak na gwarancje to mogą mieć 21.
  • Odpowiedz
  • 0
A jak im powiedziałem że w poniedziałek mija 21 dni to powiedzieli że to nie 21 dni tylko 21 dni ROBOCZYCH czyli w zasadzie ponad 4 tygodnie...
  • Odpowiedz
@zoober97: > Wady towaru ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte przez Gwaranta w terminie 21 dni roboczych od daty dokonania prawidłowego zgłoszenia reklamacyjnego zgodnie z zasadami obowiązującymi u Gwaranta i dostarczenia towaru do Gwaranta.
  • Odpowiedz
@zoober97:
"11. Wady towaru ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte przez Gwaranta w terminie 21 dni roboczych od daty dokonania prawidłowego zgłoszenia reklamacyjnego zgodnie z zasadami obowiązującymi u Gwaranta i dostarczenia towaru do Gwaranta.
12. Termin wskazany w pkt 11 powyżej może ulec wydłużeniu, jednak nie więcej niż do 3 miesięcy, w przypadku braku możliwości dokonania naprawy lub stwierdzenia wady w serwisie Gwaranta, konieczności przesłania towaru do producenta, konieczności zamówienia elementów
  • Odpowiedz