na FB widziałem zdjęcie jak pan policjant kontroluje czy dach jest odśnieżony - nie dość że zrobił to na naczepie typu ruchoma podłoga, gdzie ona ma drabinkę montowaną na ścianie od strony ciągnika, to jeszcze wszedł tak wysoko, że ledwie oczy się nad plandeką znalazły - czyżby się bał?
CHRUM KWIIIIIIIK KURŁA LÓD NA NACZEPJEEEEE CZEMU TEGO NIE ZRZUCI TIROWIEC JAK RZWIRKA DO KUWETY KURŁAAAAAAAAA
Nic z tych rzeczy, w końcu – jak świetnie o tym wiecie – podestów ze świecą szukać, a wchodzenie na drabinę wymaga przeszkolenia do pracy na wysokości. Dlatego też funkcjonariusze wykorzystali lustra na około czterometrowych wysięgnikach, pozwalające obejrzeć powierzchnię dachu.
@PanKracy582: Ale o czym Ty mówisz, człowieku? Zrozumiałeś co napisałęm? Nie interesuje mnie rozwiązanie tego problemu- nic nie upoważnia człowieka do narażania życia innych!
Co do rozwiązania (jak już o nim mówimy) to szkolenia wysokościowe (kilka godzin na osobę) i więcej platform do tego przeznaczonych. I nie mów, że to problem całej Europy. Niedawno jakiś mirek wrzucał tu mapkę z platformami do odśnieżania w Niemczech i było ich pełno.
@OrzechowyDzem: Obecnie brakuje tysięcy kierowców i tylko czekać, bo będzie brakować coraz więcej, a wprowadzając dodatkowe obciążenia i wymagania kursów i wożenia odpowiedniego sprzętu na kierowców jedynie zwiększymy niezadowolenie w tej branży i kolejni kierowcy zrezygnują na rzecz innych prac.
Już teraz często ładunki wymagają takich zabezpieczeń, że zależnie co ładujesz potrzebujesz belki rozporowe, odeskowanie lub nie, płyta OSB, kliny, maty antypoślizgowe, pasy, narożniki (metalowe bądź plastikowe) i pewnie wiele więcej
Sześćdziesiąt sztuk to jest pełno. Rozumiem ¯\_(ツ)_/¯ A w samej Polsce jest zarejestrowane około TRZECH MILIONÓW ciężarówek. Przyjmij czas odśnieżania jednej naczepy 10 minut (nierealny, no ale dla ułatwienia
@PanKracy582: Szczekania? To może spytam bo inaczej nie dociera. Jakim prawem można narażać życie innych na drodze. Słucham. Co Cię do tego upoważnia? Jak zachlasz wieczorem to rano tez możesz prowadzić bo nie masz jak do domu wrócić? Jakie jeszcze masz wymówki?
skoro ma lód na dachu i nie umie go usunąć, to niech nie jedzie. Od kiedy ktoś ma zezwolenie do popełnienia wykroczenia, bo tak?
@Dorken: O, jest pan idealny :) Patologia rodzi patologię, co mam ci powiedzieć? Żebyś spróbował uziemić miliony kierowców? Dla mnie też to jest #!$%@? i nie widzę rozwiązania problemu, tak szczerze mówiąc.
@To_ja_moze_pozamiatam: No dawaj, użyj kalkulatora :) 10 minut jedna naczepa, mnożysz przez ilość naczep,
@Aiden7 Czyli pracując jestem ponad przepisami i mogę jechać jak chcę? Jak jestem spóźniony z zaladunkiem to mogę przekraczać prędkość, bo w końcu jakoś muszę utrzymać rodzinę? Jak mi odpadnie lusterko to jadę dalej, bo przecież muszę utrzymać rodzinę. Jak mam niesprawne hamulce to po prostu zacznę hamować wcześniej, ale i tak pojadę, bo przecież straciłbym tylko czas.
@PanKracy582 ok, czyli jak więcej niż jeden człowiek jest poszkodowany przez dany przepis, to
ok, czyli jak więcej niż jeden człowiek jest poszkodowany przez dany przepis, to oznacza że można go złamać i narażać resztę ludzi na niebezpieczeństwo.
@Dorken: Ale czytania ze zrozumieniem to uczą już w podstawówce.
Dla mnie też to jest #!$%@? i nie widzę rozwiązania problemu, tak szczerze mówiąc.
@Dorken: Jeśli masz prawo jazdy i chociaż raz przekroczyłeś prędkość to robisz dokładnie to samo co Oni, ryzykujesz, a oni ryzykują chętniej, bo im za to płacą na utrzymanie. Nie ma znaczenia czy się z tym zgadzam czy nie, ale tak to wygląda. Skoro widzisz problem to zaproponuj sensowne rozwiązanie dla wszystkich stron: państwa, przewoźnika, kierowcy.
Dzisiaj mija 20 rocznica przystąpienia Polski do UE. Unia realnie zmieniła moje życie. Nie wyobrażam sobie Polski poza UE. Zaplusuj, jesli się za mną zgadzasz.
#bekaztransa #heheszki
@To_ja_moze_pozamiatam:
Słucham ja, słucha cała Europa: zaproponuj rozwiązanie tego problemu :)
Wymyśl, opatentuj czy coś to momentalnie zostaniesz MILIONEREM, bo to by było unikalne rozwiązanie problemów milionów ciężarówek.
Nudzi mnie za każdym razem ten sam temat, krytykować każdy potrafi ale nikt nie poda rozwiązania. Takich dyskusji na vikopchan.ru było już dziesiątki.
@mar111cin:
@agaciksa: masz kogoś w rodzinie co tak robi?
@To_ja_moze_pozamiatam:
Dawaj #!$%@?
Nie interesuje mnie rozwiązanie tego problemu- nic nie upoważnia człowieka do narażania życia innych!
Co do rozwiązania (jak już o nim mówimy) to szkolenia wysokościowe (kilka godzin na osobę) i więcej platform do tego przeznaczonych. I nie mów, że to problem całej Europy. Niedawno jakiś mirek wrzucał tu mapkę z platformami do odśnieżania w Niemczech i było ich pełno.
Już teraz często ładunki wymagają takich zabezpieczeń, że zależnie co ładujesz potrzebujesz belki rozporowe, odeskowanie lub nie, płyta OSB, kliny, maty antypoślizgowe, pasy, narożniki (metalowe bądź plastikowe) i pewnie wiele więcej
@To_ja_moze_pozamiatam:
Ale do szczekania to pierwszy xD
Typowy wykopek jest typowy.
https://40ton.net/wp-content/uploads/2019/01/rampy_do_usuwania_lodu_z_naczep_2019.xls
Sześćdziesiąt sztuk to jest pełno. Rozumiem ¯\_(ツ)_/¯
A w samej Polsce jest zarejestrowane około TRZECH MILIONÓW ciężarówek. Przyjmij czas odśnieżania jednej naczepy 10 minut (nierealny, no ale dla ułatwienia
To może spytam bo inaczej nie dociera. Jakim prawem można narażać życie innych na drodze. Słucham. Co Cię do tego upoważnia?
Jak zachlasz wieczorem to rano tez możesz prowadzić bo nie masz jak do domu wrócić? Jakie jeszcze masz wymówki?
@Dorken:
O, jest pan idealny :)
Patologia rodzi patologię, co mam ci powiedzieć? Żebyś spróbował uziemić miliony kierowców? Dla mnie też to jest #!$%@? i nie widzę rozwiązania problemu, tak szczerze mówiąc.
@To_ja_moze_pozamiatam:
No dawaj, użyj kalkulatora :)
10 minut jedna naczepa, mnożysz przez ilość naczep,
@PanKracy582 ok, czyli jak więcej niż jeden człowiek jest poszkodowany przez dany przepis, to
@To_ja_moze_pozamiatam:
Ja również, kilkukrotnie :)
@Dorken:
Ale czytania ze zrozumieniem to uczą już w podstawówce.
Świat srających do żwira to jakaś abstrakcja.